40+1 :) + billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Blyb

annec skriver:

Ja meget. Nu syntes jeg bare ikke at man gider mere, og man bare vil se sin lille guldklump. Jeg bliver sat igang d. 25 hvis der ikke selv er sket noget. Syntes bare der er så lang tid til

Sender dig en masse ve-støv, og ønsker dig held og lykke med fødslen

Nej jeg synes godt nok også vi har ventet længe på at se vores lille prinsesse.

Jeg har også en kontrol på fredag, hvis der ikke er sket noget forinden og ellers håber jeg også vi får en dato for igangsættelse.

Vestøv til dig også.. det burde være muligt at kunne deles om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Blyb

B&J skriver:

Sikke hvor du stråler, men nu må  jeres lille pige godt komme ud sender masser af vee støv og håber der snart sker noget

Tusinde tak.. Har virkelig også nydt min graviditet i fulde drag. En skøn ting som kvinde at gennemgå

Anmeld

17. august 2011

Blyb

Mettemus skriver:

Ih jeg har glædet mig SÅ meget til at se netop dette mavebillede! Hvor er det vild du allerede her nået (forbi) terminsdatoen!

Hun ligger nok derinde og tænker: "mor er blevet snydt så mange gange, at hun skal have så meget graviditet som muligt ud af mig"

Du ser skøn ud - flot gravid! Håber hun kommer ud til dig snart - det gør hun jo! Du er MOR lige om lidt

Haha.. Ja Mette, du har nok ret. Hun tager allerede røven på sin mor og far.. LIgger bare derinde i hulen og tænker, de skal få graviditet for alle pengene

Og tusinde tak for de dejlige ord. Vi glæder os simpelthen så meget, så det næsten ikke er til at forstå..

Nyder du mor-rollen? Og alt går godt med Jer?

Anmeld

17. august 2011

Mettemus

Blyb skriver:

Haha.. Ja Mette, du har nok ret. Hun tager allerede røven på sin mor og far.. LIgger bare derinde i hulen og tænker, de skal få graviditet for alle pengene

Og tusinde tak for de dejlige ord. Vi glæder os simpelthen så meget, så det næsten ikke er til at forstå..

Nyder du mor-rollen? Og alt går godt med Jer?

Det kan jeg virkelig godt forstå. Og når hun så kommer ud kan man sidde og kiiiige på hende i timevis og tænke "har du virkelig boet inde i mig så længe?"

Ja jeg nyder det! Vi har haft det nemt. Han er så dejlig Han fandt ud af dag/nat da han var 10 dage gammel, vi har aldrig haft en hel søvnløs nat, amningen har kørt fra starten osv. Jeg kunne ikke have drømt om noget bedre. Men det er da også hårdt. Mest mentalt, tror jeg. Det har været svært at vænne sig til at der ikke er plads til ret meget spontanitet. Men det er virkelig småting sammenlignet med hvor meget jeg nyder det! Jeg havde troet at tiden ville blive lang på barsel, men den flyver bare afsted. Han er 7,5 måned nu og udvikler sig med lynets hast. I dag har han lært at krybe fremad i stedet for kun at bakke rundt eller i cirkler rundt om sig selv. Det går SÅ stærkt! Man hører det alle steder, men det er kommet bag på mig hvor meget det rent faktisk passer

Anmeld

17. august 2011

Blyb

Mettemus skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Og når hun så kommer ud kan man sidde og kiiiige på hende i timevis og tænke "har du virkelig boet inde i mig så længe?"

Ja jeg nyder det! Vi har haft det nemt. Han er så dejlig Han fandt ud af dag/nat da han var 10 dage gammel, vi har aldrig haft en hel søvnløs nat, amningen har kørt fra starten osv. Jeg kunne ikke have drømt om noget bedre. Men det er da også hårdt. Mest mentalt, tror jeg. Det har været svært at vænne sig til at der ikke er plads til ret meget spontanitet. Men det er virkelig småting sammenlignet med hvor meget jeg nyder det! Jeg havde troet at tiden ville blive lang på barsel, men den flyver bare afsted. Han er 7,5 måned nu og udvikler sig med lynets hast. I dag har han lært at krybe fremad i stedet for kun at bakke rundt eller i cirkler rundt om sig selv. Det går SÅ stærkt! Man hører det alle steder, men det er kommet bag på mig hvor meget det rent faktisk passer

Ihh..det er så spændende med den udvikling der sker med dem. Det glæder jeg mig helt vildt til.

Hvor længe har du barsel? Jeg satser på at tage et helt år hjemme..

Anmeld

17. august 2011

Mettemus

Blyb skriver:

Ihh..det er så spændende med den udvikling der sker med dem. Det glæder jeg mig helt vildt til.

Hvor længe har du barsel? Jeg satser på at tage et helt år hjemme..

Det kan jeg godt forstå, det er virkelig også stort. Og rart at have et sted som dette hvor folk gider høre om selv de min!dste detaljer!

Det gør altså også noget ved parforholdet! Vi har aldrig været tættere eller mere stolt af noget som helst i hele verden. Og så har vi aldrig snakket så meget om afføring, som vi gør nu

Jeg har barsel fra arbejdet indtil november og fra studiet indtil februar. Det virker heldigvis stadig som laaangt ude i fremtiden, for jeg er slet ikke klar til at gå i gang endnu.

Det lyder som en god idé med et år - især hvis du trives på barsel. Jeg ville ikke kunne klare mig med mindre

Er der optræk til noget, kan du mærke at det er tæt på?

Anmeld

18. august 2011

Blyb

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er virkelig også stort. Og rart at have et sted som dette hvor folk gider høre om selv de min!dste detaljer!

Det gør altså også noget ved parforholdet! Vi har aldrig været tættere eller mere stolt af noget som helst i hele verden. Og så har vi aldrig snakket så meget om afføring, som vi gør nu

Jeg har barsel fra arbejdet indtil november og fra studiet indtil februar. Det virker heldigvis stadig som laaangt ude i fremtiden, for jeg er slet ikke klar til at gå i gang endnu.

Det lyder som en god idé med et år - især hvis du trives på barsel. Jeg ville ikke kunne klare mig med mindre

Er der optræk til noget, kan du mærke at det er tæt på?

Ja det er dejligt med sider som disse, for ens venner og kæresten kan godt blive lidt trær af at høre på en, når man bliver ved med at ævle om baby Det er dog noget tid siden jeg har brugt denne, har i stedet brugt min-mave meget da der er en august gruppe.

Fedt med Jeres parforhold. Jeg synes ellers også ofte man hører det modsatte. At bliver sværere, fordi der pludselig er så meget at se til. Men det kommer nok an på hvor gode man er som par, til at dele dagligdags tingene op. Jeg er spændt på vores, da jeg står for en stor del af husholdningen herhjemme. Har dog sagt til min kæreste det vil ændre sig, når baby kommer, så han ikke bliver alt for forskrækket, haha..

Kan godt forstå du ikke er klar til arbejde endnu. Hvor gammel er det din dreng er? 4-5 mdr.?

Jeg tror bestemt jeg vil trives med barsel. Jeg har været rigtig træt af mit job og har længe trængt til at komme væk, så jeg NYDER virkelig at gå hjemme. Håber jeg kommer i en god mødregruppe, så jeg fortsat kan være social i dagtimerne mens veninderne arbejder.

Mht. optræk.. så tog plukveerne rigtig godt til i går aftes..nogle få af dem nev og der var mange hårde. Men de er ikke blevet til mere. Der har også været mange i nat og maven er HELT spændt i dag. Så på en måde føles det anderledes og alligevel ved jeg ikke rigtigt om det er optræk til noget

Hverken min slimprop eller tegnblødning har vist sig.

Vi skal til kontrol i morgen på hospitalet, da jeg i mandags havde en smule protein i urinen og det vil de lige holde øje med. Håber jeg kan få en hindeløsning, det var jeg nemlig ikke moden nok til i mandags.

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Sikke en flot mave.... Sender masser at vestøv din vej... *Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

18. august 2011

Blyb

Mira0911 skriver:

Sikke en flot mave.... Sender masser at vestøv din vej... *Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Ihh..tusinde tak

Og tak..puuust alt hvad du kan Jeg trænger i den grad til vestøvet..

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Blyb skriver:

Ihh..tusinde tak

Og tak..puuust alt hvad du kan Jeg trænger i den grad til vestøvet..

Puh jeg er helt forpustet... 

*Puuuuust, puuuuust, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.