Mettemus skriver:
Det kan jeg godt forstå, det er virkelig også stort. Og rart at have et sted som dette hvor folk gider høre om selv de min!dste detaljer!
Det gør altså også noget ved parforholdet! Vi har aldrig været tættere eller mere stolt af noget som helst i hele verden. Og så har vi aldrig snakket så meget om afføring, som vi gør nu 
Jeg har barsel fra arbejdet indtil november og fra studiet indtil februar. Det virker heldigvis stadig som laaangt ude i fremtiden, for jeg er slet ikke klar til at gå i gang endnu.
Det lyder som en god idé med et år - især hvis du trives på barsel. Jeg ville ikke kunne klare mig med mindre
Er der optræk til noget, kan du mærke at det er tæt på?
Ja det er dejligt med sider som disse, for ens venner og kæresten kan godt blive lidt trær af at høre på en, når man bliver ved med at ævle om baby
Det er dog noget tid siden jeg har brugt denne, har i stedet brugt min-mave meget da der er en august gruppe.
Fedt med Jeres parforhold. Jeg synes ellers også ofte man hører det modsatte. At bliver sværere, fordi der pludselig er så meget at se til. Men det kommer nok an på hvor gode man er som par, til at dele dagligdags tingene op. Jeg er spændt på vores, da jeg står for en stor del af husholdningen herhjemme. Har dog sagt til min kæreste det vil ændre sig, når baby kommer, så han ikke bliver alt for forskrækket, haha.. 
Kan godt forstå du ikke er klar til arbejde endnu. Hvor gammel er det din dreng er? 4-5 mdr.?
Jeg tror bestemt jeg vil trives med barsel. Jeg har været rigtig træt af mit job og har længe trængt til at komme væk, så jeg NYDER virkelig at gå hjemme. Håber jeg kommer i en god mødregruppe, så jeg fortsat kan være social i dagtimerne mens veninderne arbejder.
Mht. optræk.. så tog plukveerne rigtig godt til i går aftes..nogle få af dem nev og der var mange hårde. Men de er ikke blevet til mere. Der har også været mange i nat og maven er HELT spændt i dag. Så på en måde føles det anderledes og alligevel ved jeg ikke rigtigt om det er optræk til noget 
Hverken min slimprop eller tegnblødning har vist sig.
Vi skal til kontrol i morgen på hospitalet, da jeg i mandags havde en smule protein i urinen og det vil de lige holde øje med. Håber jeg kan få en hindeløsning, det var jeg nemlig ikke moden nok til i mandags.