Lykke tråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Københavnermor

Jeg har mærket baby hver dag i en 3-4 ugers tid nu, og jeg ELSKER det!

Så i dag, sætter jeg mig på sofaen, hiver min bluse op over maven og begynder at tale til min lille baby (Er jeg ellers ikke så god til, men øver mig). Mens jeg taler holder jeg med begge hænder på siderne af min mave, og pludselig begynder den at sparke så maveskinnet hopper! 

Det var så tydeligt, og den gjorde det så mange gange henover en periode på ca. 30 min! Jeg fik tårer i øjnene af glæde, tænk at man kan se vores lille babys bevægelser nu, og ikke kun mærke dem!!

For hver dag der går vokser og vokser min kærlighed til den lille skabning der gemmer sig bag maveskinnet!!! Sikke en lykke! Sikke en kærlighed! 

Er der noget i er helt igennem lykkelige over lige nu? I ved, lykkelige, sådan helt ned i tæerne?? Så del det med os andre! 

Kh, MedRogn 22+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Dinsen

Hvor lyder det bare fantastisk  Ihhh ser frem til at jeg kommer så langt hen at vi kan opleve det 

Anmeld

16. august 2011

camillakrath

MedRogn skriver:

Jeg har mærket baby hver dag i en 3-4 ugers tid nu, og jeg ELSKER det!

Så i dag, sætter jeg mig på sofaen, hiver min bluse op over maven og begynder at tale til min lille baby (Er jeg ellers ikke så god til, men øver mig). Mens jeg taler holder jeg med begge hænder på siderne af min mave, og pludselig begynder den at sparke så maveskinnet hopper! 

Det var så tydeligt, og den gjorde det så mange gange henover en periode på ca. 30 min! Jeg fik tårer i øjnene af glæde, tænk at man kan se vores lille babys bevægelser nu, og ikke kun mærke dem!!

For hver dag der går vokser og vokser min kærlighed til den lille skabning der gemmer sig bag maveskinnet!!! Sikke en lykke! Sikke en kærlighed! 

Er der noget i er helt igennem lykkelige over lige nu? I ved, lykkelige, sådan helt ned i tæerne?? Så del det med os andre! 

Kh, MedRogn 22+5 

Jeg er lykkelig over at Benjamin har det så godt. Han havde den værste start og var så skrøbelig. Jeg bebrejdede mig selv en hel masse ..

Men nu er han 17 uger. Han er 61 lang og vejer over 5,5 kg. I løbet af den sidste uge er han begyndt at ligge ordentligt på maven og løfte hovedet helt op. Han er stadigvæk lidt bagefter, men han nærmer sig gennemsnittet - og det går stærkt.

Når han smiler og griner til mig, så kan jeg mærke lykken - lykken over at vi har det så godt, efter en alt for hård start

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Hvor fantastisk

Jeg er lykkelig for at min søns operation i dag gik godt, og at han bare har taget det som en rigtig lille supermand Han har været helt fantastisk

Anmeld

16. august 2011

Mira0911

Disse øjeblikke er super fantastiske!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.