Jeg kan bare ikke lade være med at læse :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg læser og ser og hører alt jeg kan komme afsted med, omkring den mishandlede pige fra nordjylland. Stakkels stakkels pige... Det gør bare ondt helt ind i hjertet, når jeg læser det... Men jeg kan bare ikke lade være...

Tænk at stedfaren, selv arbejder med tvangsfjernede børn... Psykopat!!!

Nå, måtte bare lige af med det...

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

karina1980

har også fulgt med i sagen, kan slet ikke fatte hvordan de har kunne få lov så længe og at de kan finde på det, når man tænker på deres jobs,

jeg er total målløs, har simpelthen så ondt af den stakkel pige, de får maks 6 års fængsel, hun er såret/skadet for livet

Anmeld

8. januar 2009

Susan1978

6 år..

har de ikke kun fået 5 måneder..

Jeg har desværre ikke fulgt helt med i sagen. Jeg blir så dårlig af at nogen kan behandle andre mennesker på den måde.

Anmeld

8. januar 2009

Moderator

Jo... 5 mrd hver!!! For at destruere hele livet på et barn!!!... det er så langt ude... ...

Anmeld

8. januar 2009

JulieE

Ja, det er total langt ude!!!! Kan slet ikke forstå hvordan det kan vægtes så let!!!
Har haft kontor-nusser-jobs de her dahe, så jeg har læst rigtig meget om det og får total kvalme af at læse om det!! Stakkels stakkels pige!!!

Knus fra
Julie

Anmeld

9. januar 2009

Tina2

Det er bare SÅ forfærdeligt, jeg kan slet, slet ikke forstå det kan lade sig gøre:-(

Tænk naboerne har set både det ene og andet og har flere gange kontaktet myndighederne.... Jamen så gør dog noget for fanden!!!!!!

Synes det er fuldstændig sindssygt med den "straf".... Det er jo at tage pis på det hele at give dem en straf på 5 mdr!!!!!
Håber altså virkelig den bliver anket!!!!

Og lillebroren skal blive hos dem, aaaahmen hvad sker der dog i vores samfund, mand!!!?! Jeg FATTER det bare ikke!!!!!!!!!!!!!

Stakkels børn!!!!!

Anmeld

10. januar 2009

karina1980

fik også lige læst dommen, fatter slet ikke at de lader det fælles barn blive boende, hvordan fanden kan de gøre det, de har allerede smadret et barn liv, hvordan kan de vide de ikke allerede er igang med at gøre det samme ved den sidste,

5 mdr er jo intet i forhold til hvad hun har været igennem i flere år, typisk at når det danske system skal fungere, så virker det absolut ikke,

Anmeld

11. januar 2009

Moderator

De har fjernet drengen også nu... Men mmmm... Det er bare vildt, at det er pressen, der skal få lillebroren fjernet (

HÅBER at hun har et eller andet at bygge på nu, så hun ikke er ødelagt for livet... Og håber at den far, som har prøvet at få hende hjem i flere år, er en god far, der kan løfte opgaven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.