Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser... Så gik man ind i uge 33 (32+1)..... Så er der kun 6 uger tilbage...
De er vildt aktive og roder rundt inde i mors mave... Men gud hvor jeg ikk gider at være gravid mere.. Det er dælme hårdt...
I får lige et billede med på vejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave! Og synes du gemmer godt på dem, synes at kunne huske at de er store i forhold til det er tvillinger Men hold da op det må være tungt!
Så forstår godt at du er ved at være træt af det!
De 6 uger flyver sikkert afsted!
Happiness skriver: Flot mave! Og synes du gemmer godt på dem, synes at kunne huske at de er store i forhold til det er tvillinger Men hold da op det må være tungt! Så forstår godt at du er ved at være træt af det! De 6 uger flyver sikkert afsted!
tak, søde... Jaah de er rimelig store, men det er bare skønt... Vi håber de 6 uger går hurtigt...
Flot stor mave, men kan godt forstå det er hårdt nu
Sof skriver: Flot stor mave, men kan godt forstå det er hårdt nu
tak...
og tak for støtten.. hehe..
Frk-Lotusblomst skriver: Stort flot mave. Kan godt forstå du har det hårdt. men flot ser den nu ud.
Stort flot mave. Kan godt forstå du har det hårdt. men flot ser den nu ud.
mange tak... jaah nu vil min ryg ikk mere...
Baby-støv skriver: mange tak... jaah nu vil min ryg ikk mere...
Frk-Lotusblomst skriver: Det kan jeg godt forstå. Du er godt nok også stor, men der er jo også 2. Godt der ikke er længe til endnu.
Det kan jeg godt forstå. Du er godt nok også stor, men der er jo også 2. Godt der ikke er længe til endnu.
hehe.. Nej, er vildt glad for jeg ikk skal gå tiden ud...
Baby-støv skriver: hehe.. Nej, er vildt glad for jeg ikk skal gå tiden ud...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128