Anonym skriver:
Altså hvordan er det med amme indlæg?? Jeg havde en ide om at det var engangs ting (som f.eks trusseindlæg) men znu er jeg faktisk kommet i tvivl fadet jo bliver pænt dyrt i længen??Har forhørt mig lidt rundt omkring og fik afvise ar man ikke skal vaske dem!?!? Kan det være rigtig at de gør sig selv rene pga der er lanolin i?? Og hvis hvor ofte bør man så skifte dem hvis de alligevel klarer rengøringeb selv?? Er meget forvirret 
Jeg brugte alm. engangs, men skiftede ikke hver eneste gang jeg havde ammet, med mindre det føltes vådt. Dem jeg brugte kostede 100 kroner for 240 stk., når de var på tilbud. De holdt alligevel rimelig længe 
Jeg brugte også uldindlæg, og de skulle også være selvrensende, men jeg syntes mælken satte sig i skorper, så ejg havde 2-3 par som jeg brugte en lille uges tid af gangen, vaskede og lagde til tørre, mens jeg så bare brugte et andet par. 
Af og til kombinerede jeg, engangsindlæg på brystet, og uld udover. Så blev brystet stadig holdt varmt, men uldindlægget ikke snasket. Ikke en løsning der dur, hvis man har tendens til - eller har - brystbetændelse, men det bøvlede jeg heldigvis ikke med! 
Anmeld