Amme indlæg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

Altså hvordan er det med amme indlæg?? Jeg havde en ide om at det var engangs ting (som f.eks trusseindlæg) men znu er jeg faktisk kommet i tvivl fadet jo bliver pænt dyrt i længen??Har forhørt mig lidt rundt omkring og fik afvise ar man ikke skal vaske dem!?!? Kan det være rigtig at de gør sig selv rene pga der er lanolin i?? Og hvis hvor ofte bør man så skifte dem hvis de alligevel klarer rengøringeb selv?? Er meget forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Altså hvordan er det med amme indlæg?? Jeg havde en ide om at det var engangs ting (som f.eks trusseindlæg) men znu er jeg faktisk kommet i tvivl fadet jo bliver pænt dyrt i længen??Har forhørt mig lidt rundt omkring og fik afvise ar man ikke skal vaske dem!?!? Kan det være rigtig at de gør sig selv rene pga der er lanolin i?? Og hvis hvor ofte bør man så skifte dem hvis de alligevel klarer rengøringeb selv?? Er meget forvirret

Jeg brugte alm. engangs, men skiftede ikke hver eneste gang jeg havde ammet, med mindre det føltes vådt. Dem jeg brugte kostede 100 kroner for 240 stk., når de var på tilbud. De holdt alligevel rimelig længe

Jeg brugte også uldindlæg, og de skulle også være selvrensende, men jeg syntes mælken satte sig i skorper, så ejg havde 2-3 par som jeg brugte en lille uges tid af gangen, vaskede og lagde til tørre, mens jeg så bare brugte et andet par.

Af og til kombinerede jeg, engangsindlæg på brystet, og uld udover. Så blev brystet stadig holdt varmt, men uldindlægget ikke snasket. Ikke en løsning der dur, hvis man har tendens til - eller har - brystbetændelse, men det bøvlede jeg heldigvis ikke med!

Anmeld

16. august 2011

th

Anonym skriver:

altså jeg bruger dem fra liboro og det er engangs, og det bruger jeg nok 6 stk af i alt på 1 døgn. det er jo lidt efter hvor meget mælk man har, om ens barn spiser meget osv. men hvis de er våde pga. at mælken er løbet, så skifter jeg dem.

Har lige købt 10 pakker i kiwi, da de er på tilbud i denne uge.

ved man kan få nogen ammeindlæg af uld man kan vaske, men dem har jeg ikke prøvet før.

Anmeld

16. august 2011

sne190810

Jeg brugte bare de almindelig engang ammeindlæg, og syntes ikke det var særlig dyrt.

Og syntes nu også boksen holdte rimelig længe af gangen ..

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg brugte alm. engangs, men skiftede ikke hver eneste gang jeg havde ammet, med mindre det føltes vådt. Dem jeg brugte kostede 100 kroner for 240 stk., når de var på tilbud. De holdt alligevel rimelig længe

Jeg brugte også uldindlæg, og de skulle også være selvrensende, men jeg syntes mælken satte sig i skorper, så ejg havde 2-3 par som jeg brugte en lille uges tid af gangen, vaskede og lagde til tørre, mens jeg så bare brugte et andet par.

Af og til kombinerede jeg, engangsindlæg på brystet, og uld udover. Så blev brystet stadig holdt varmt, men uldindlægget ikke snasket. Ikke en løsning der dur, hvis man har tendens til - eller har - brystbetændelse, men det bøvlede jeg heldigvis ikke med!

Så man kan simpelthen få begge dele... Så er de da klar man bliver forvirret tror jeg holder mig til engangs så... Synes det virker underligt ikke St vaske dem ofte men hvor køber du dem henne? Har ikke født endnu, men er begyndt at lække lidt, såville jp gerne være helt sikker inden det for alvor går løs

Anmeld

16. august 2011

BJL2010

Jeg brugte også engangs og var tilfreds med dem. Det var kun i starten at jeg brugte mange synes jeg. Når først brysterne har tilpasset sig (he he) så bliver indlæggene ikke så våde

Jeg holdt øje med når de var på tilbud, så var prisen til at holde ud!

Anmeld

16. august 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Så man kan simpelthen få begge dele... Så er de da klar man bliver forvirret tror jeg holder mig til engangs så... Synes det virker underligt ikke St vaske dem ofte men hvor køber du dem henne? Har ikke født endnu, men er begyndt at lække lidt, såville jp gerne være helt sikker inden det for alvor går løs

Jeg købte dem fra Pigeon. Enten på apoteket eller i babysam!

Uld er rigtig godt til at holde brystet varmt, og dermed undgå brystbetændelse, men det er jo selvfølgelig en smagssag!

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Tror måske bare ikke jeg er faldet over nogle engangs indlæg endnu så... For synes kun jeg har det nogle der kostede mindst 50kr pr par...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.