gravid, panikken, en smule pinligt og racer mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. august 2011

ano14316

Vil lige dele nattens pinlige oplevelse, så dem der kunne have lyst også kunne fortælle deres jeg-er-over-hysterisk-og-gravid-historie

Jeg vågnede omkring kl 4 i morges og havde sindsyg mange smerter over hele min store mave og også ryggen smertede.. 
Det kom i nogen lange jag og gjode så ondt at jeg troede jeg skulle kaste op..

Nåhh ud på wc, for at se om det var mad-maven den var gal med.. men ingenting kom, og jeg havde bare så ondt, og blev mere og mere nervøs.

Ind og vække kæresten, der godt kunne mærke at jeg var ved at blive lidt panikken over hvad f***** der gjode så nas..  han foreslog så om vi skulle ringe til vagtlægen og jeg vælger så at ringe til svangregangens hotline. og snakker med en rigtig sød sygeplejeske. og hun stille en del spørgsmål og spørger også ind til om der har været vandafgang. 

det hører lidt med til det hele at jeg er i uge 32, og at min mor fødte mig i uge 33 og da hun fik veer troede hun bare hun havde en mave influenza - i starten altså.. 

Så men vi bliver enige om lige at give det en halv time, og at jeg så skal ringe igen, for at sige hvordan det gør.. 

Jeg tænker så at nu prøver vi lige toilettet igen, det kunne jo være at hvis jeg gav det lidt bedre tid.. og ganske rigtig, så havde jeg bare rigtig dårlig mave.. 

Ej hvor følte jeg mig bare dum, og stakkels min kæreste der skulle op på arbejde... 

Fortæl gerne hvad i andre har lavet af lignende overreageret ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hæ, hæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.