og ved virkelig ikke om jeg skal være glad eller ked af det...vælger at være anonym indtil videre af personlige årsager...planen var ikke at jeg skulle være gravid nu, HVIS vi skulle have en mere, men har den sidste uge haft samme symtomer som ved de andre graviditeter, så da jeg havde afleverer ungerne købte jeg lige en test og har nu taget den og der er en svag nr 2 streg...
på sin vis er jeg da glad og manden det samme og han ønsker vi skal beholde, men det der ligger i baggrunden er, at jeg lider af en sygdom, hvor lægerne skal være med inde over, hvis jeg skal være gravid for at minske risikoen for misdannelser og det har de jo ikke i dette tilfælde og ønsker jo ikke for et kommende barn det skal fejle noget fordi et kondom lige sprang, men er også så meget imod abort som nogen overhovedet kan være...fuck hvor er det hele bare noget lort lige nu...
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, havde bare brug for lige at få tankerne osv ud til nogen som ikke lige er familie osv, da vi holder det for os selv indtil videre, så vi lige kan finde ud af hvad vi gør og ikke gør...

Anmeld