Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Selv tosse Baby død og alt muligt. Baby har det strålende..! Springer baby..! hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så fantastisk at komme til NF og se sit nye familie medlem være helt i hopla derinde...
Skønne billeder...
CKH skriver: Selv tosse Baby død og alt muligt. Baby har det strålende..! Springer baby..! hihi
Haha ja jeg var sku lidt nervøs..
Ja den skal være gymnast tror jeg..
BJNGJ. skriver: Hvor var det bare en FANTASTISK oplevelse.. Kan stadig tude over det jeg så på skærmen.. Hvor var det bare vildt.. Den hoppede bare rundt.. Satte lige af med benene og så hopla! Hvor fantastisk.. Lige et lille billede af min "ikke klat" men af min BABY.. Eller nej.. 2 billeder..
Hvor var det bare en FANTASTISK oplevelse..
Kan stadig tude over det jeg så på skærmen..
Hvor var det bare vildt..
Den hoppede bare rundt.. Satte lige af med benene og så hopla! Hvor fantastisk..
Lige et lille billede af min "ikke klat" men af min BABY..
Eller nej.. 2 billeder..
ihh en fin baby .. er sikker på at når den bliver født er den bare den smukkeste der bliver født den dag
Mira0911 skriver: Det er så fantastisk at komme til NF og se sit nye familie medlem være helt i hopla derinde... Skønne billeder...
Jaa det så bare helt vildt ud.. Så ud til den har det fantastisk derinde..
BJNGJ. skriver: Jaa det så bare helt vildt ud.. Så ud til den har det fantastisk derinde..
Ja og det er jo det vigtigste af det hele...
Ja selvfølgelig var du da nervøs søde..! Det skal man være tror jeg Så er det godt man kan blive beroliget af en vellykket scanning
CKH skriver: Ja selvfølgelig var du da nervøs søde..! Det skal man være tror jeg Så er det godt man kan blive beroliget af en vellykket scanning
Ja det er bare rigtig lækkert.. Men kunne de godt tage at gøre noget før.. Heh..
Haha. Ja tiden går ganske langsomt..!
sød lille BABY
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128