Hejsa
Jer der har flere børn (3-4-5-6 stk eller flere :-) ) Går i hjemme med børnene??
Jeg selv har 5 børn og går hjemme med den mindste, de andre fire går i skole og kommer hjem efter skolen. Jeg har stort set altid gået hjemme med mine børn (den ældste er 14 år), dog har der været tidspunkter hvor jeg har været i uddannelse, da jeg jo gerne ville have noget at falde tilbage på når jeg ikke skal gå hjemme mere. Jeg elsker at være hjemme og have den tid sammen med børnene, men nogen dage er hårde at komme igennem, da jeg til tider kan få følelsen af at være låst fast til mit hjem. Jeg går i legestue engang om ugen og ellers passer op omkring børnenes fritids interesser, passer hus og børn, (mand)

Hvordan får i dagen til at gå??
Jeg tænker der er jo nok at lave i vasketøj, rengøring, leg med den lille, madlavning, børnenes lektier osv, men jeg syntes dagene godt kan blive for ensformet..
Måske det snart er min tid til at komme hjemme fra igen. (Puha tanken er lidt skræmmende) Også fordi det hele er bare nemmere når jeg går hjemme.
planlægger i jeres uge eller tager det bare som det kommer.. ?:-)
Håber det kan sætte lidt gang i snakken om det at være stor familie og (måske) at gå hjemme..
Knusz Marie
Anmeld