Har i nat haft de første rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. august 2011

SaNiNa

VEER hvor de var meget meget kræftige har haft fg i telefonener 100 gang da hun jo ikke står som hun skal og været inde og få hende tjekket kørt kurve og målt blodtryk og mit blodtryk lå bare så fint selvom veerne var så kræftige

De hele gik i sig selv igen ved en 4-5 tiden  hvade lige håbet det skulle være slut nu, men nej nej.

Bøller stod heldigvis tidlig og far kunne køre han i dp noget tidliger end han nogensinde har prøvet 2½ time tidliger, så jeg kunne få sovet fik vist også sove en ½ time, men så heller ikke mere.

Skal ringer til min jdm nu her til formiddag så hun kan tjekke op på om lillepigen er vendt sig efter veerne.

Kan godt fortælle jer jeg føler mig snydt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

th

Sanne og Nicklas skriver:

VEER hvor de var meget meget kræftige har haft fg i telefonener 100 gang da hun jo ikke står som hun skal og været inde og få hende tjekket kørt kurve og målt blodtryk og mit blodtryk lå bare så fint selvom veerne var så kræftige

De hele gik i sig selv igen ved en 4-5 tiden  hvade lige håbet det skulle være slut nu, men nej nej.

Bøller stod heldigvis tidlig og far kunne køre han i dp noget tidliger end han nogensinde har prøvet 2½ time tidliger, så jeg kunne få sovet fik vist også sove en ½ time, men så heller ikke mere.

Skal ringer til min jdm nu her til formiddag så hun kan tjekke op på om lillepigen er vendt sig efter veerne.

ØV ØV ØV. HAR DU SNAKKET MED JM.?

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

th skriver:

ØV ØV ØV. HAR DU SNAKKET MED JM.?

Jeps og da de ikke er så voldsomme mere syntes hun jeg skulle se tiden an en times tid,

Tag lidt smertestillende så jeg også fik slappet af. også fordi kvalmen er meget tiltagende, er lidt svimmel og hovedpine.

Så nu er jeg pakket ind i dyne i sofaen med ekstrem kedelig fjernsyn

Anmeld

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Nå for fanden!  Kan godt forstå du føler dig snydt Med alle de snydeveer og ting og sager du har været igennem. Håber da snart det får en ende med et godt resultat

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Nå for fanden!  Kan godt forstå du føler dig snydt Med alle de snydeveer og ting og sager du har været igennem. Håber da snart det får en ende med et godt resultat

Tak, Ja føler man virkelig syndt idag og min dag er nærmest ødelagt af det. kan ikke rigtig finde ro til at sove lidt, men smerterne er aftaget og lillepigen er aktiv hele tiden hun holde lige en ½ times pause til middag.

Anmeld

16. august 2011

maryjane

16. august 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Tak hvor er du sød

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

Jaaarmen altså sådan en lille snydepels!!! Nu må hun jo lige tage sig sammen! Det skal være enten eller... Hvordan går det så nu her?

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Jaaarmen altså sådan en lille snydepels!!! Nu må hun jo lige tage sig sammen! Det skal være enten eller... Hvordan går det så nu her?

har ikke haft nogle veer kun nogle plukveer her over middag, er utrolig træt har hovedpine, kvalme som er tiltagende, og så trøstig hele tiden.

Ringer lige en gang til fg når manden kommer hjem for syntes ikke kvalmen skal tiltage så meget.

Har fået sovet 15min hvor jeg faktisk var langt væk, men 15min er jo ingenting ville gerne have haft et par timer.

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

har ikke haft nogle veer kun nogle plukveer her over middag, er utrolig træt har hovedpine, kvalme som er tiltagende, og så trøstig hele tiden.

Ringer lige en gang til fg når manden kommer hjem for syntes ikke kvalmen skal tiltage så meget.

Har fået sovet 15min hvor jeg faktisk var langt væk, men 15min er jo ingenting ville gerne have haft et par timer.

Nej med den kamp der ligger forude, så ville jeg bestemt også senom der ikke var noget at gøre for at du kunne få slappet lidt af og puha med kvalmen. Det er altid prikken over i'et, når man har det skidt men hold os opdateret ved det mindste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.