Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej dejlige damer
Hvad for et navn synes i bedst om, og hvorfor? Eller har i nogen andre gode forslag til nogen navne som er lidt andreledes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej dejlige damer Hvad for et navn synes i bedst om, og hvorfor? Eller har i nogen andre gode forslag til nogen navne som er lidt andreledes
Har stemt blank...
Min søn hedder Luka havde mega svært ved at finde et drengenavn.
Jeg bryder mig ikke om Tino. Jeg vil til gengæld foreslå Thor!!!
Tino hvis det skal være en a dem
Hej dejlige damer Hvad for et navn synes i bedst om, og hvorfor? Eller har i nogen andre gode forslag til nogen navne som er lidt andreledes
Lunae skriver: Jeg har stemt theodor, men ville selv foretrække theo.Andre forslag:CaspianValentinMaximusAshton
Jeg har stemt theodor, men ville selv foretrække theo.Andre forslag:CaspianValentinMaximusAshton
Theo er også et rigtig sødt navn
svanen73 skriver: Har stemt blank... Min søn hedder Luka havde mega svært ved at finde et drengenavn.
Luka er også et rigtig sødt og specielt navn Jeg kan godt lide at det er et navn alle hedder Men det er rigtig svært at finde navne også det helt rigtige navn..
jeg ville forslå Storm eller Loke ( mine egne navne heh) men af de 2 du har valgt siger jeg Theodor
Jeg har valgt Theodor synes jeg er sødt
ellers er der Zilas, Silas, Cilas, Elias, Eskild, hm... kan ikke lige huske de andre vi har snakket om herhjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128