Vis mig din korthårs frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.794 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. august 2011

grønbæk

Ja der skal ske noget nyt - men hvad??? Mit hår trænger til en klipning og jeg mangler altså noget inspiration og vil gerne selv vide lidt om hvordan det skal være, frem for at give frisøren frit valgt - det har jeg dårlige erfaringer med

Så jer der er korthårede, vis mig jeres hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

grønbæk

Kom nu - I kan da ikke være langhåret allesammen?!

Anmeld

16. august 2011

Kloster

Hej.

Mit hår er bare ikke noget værd, da jeg er ved at ligge an til langt hår. Men jeg kan lige smide et par billeder ind, som jeg har fundet på nettet. Det er frisurer jeg godt kunne tænke mig. Og skal det være super kort, kan du tjekke mine tidligere frisurer på min profil

Men ellers kan du finde frisurer på www.hairfinder.dk ell www.hair.dk

Og der hvor Tom Cruise er på, er det self hans kones frisure, jeg godt kan lide  Personligt går jeg klart efter Sarah Jessica Parker's frisure på billede 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2011

Bshizzle

grønbæk skriver:

Ja der skal ske noget nyt - men hvad??? Mit hår trænger til en klipning og jeg mangler altså noget inspiration og vil gerne selv vide lidt om hvordan det skal være, frem for at give frisøren frit valgt - det har jeg dårlige erfaringer med

<----------

Det er godt nok groet en DEL så har lidt over skulder-langt hår pt.
Men lige så snart den lille spir er født, så skal jeg ha en dyr tur til frisøren.

Anmeld

16. august 2011

Bellinda89

grønbæk skriver:

Her er min.!

Jeg er igang med prohekt : Langt hår igen. 

Kan slet ikke ha , mit hår er så kort

( Sorry det dårlige billede )

Anmeld

16. august 2011

grønbæk

Kloster skriver:

Hej.

Mit hår er bare ikke noget værd, da jeg er ved at ligge an til langt hår. Men jeg kan lige smide et par billeder ind, som jeg har fundet på nettet. Det er frisurer jeg godt kunne tænke mig. Og skal det være super kort, kan du tjekke mine tidligere frisurer på min profil

Men ellers kan du finde frisurer på www.hairfinder.dk ell www.hair.dk

Og der hvor Tom Cruise er på, er det self hans kones frisure, jeg godt kan lide  Personligt går jeg klart efter Sarah Jessica Parker's frisure på billede 2

Jeg kan ikke se dine tidligere super kort hårs frisurer og det vil jeg ellers gerne For det er netop KORT hår jeg søger. Alle de frisurer du/I har vist er flotte!!! Men det er jo pager

Anmeld

16. august 2011

frk-stoltze

Jeg har da lidt

Anmeld

16. august 2011

Kloster

grønbæk skriver:

Jeg kan ikke se dine tidligere super kort hårs frisurer og det vil jeg ellers gerne For det er netop KORT hår jeg søger. Alle de frisurer du/I har vist er flotte!!! Men det er jo pager

Ville da mene, mine billeder i fotoalbum er offentlige, da jeg ikke er Plusmedlem.

Anmeld

16. august 2011

grønbæk

frk-stoltze skriver:

Jeg har da lidt

Fedt hår!! Takker

Anmeld

16. august 2011

grønbæk

Kloster skriver:

Ville da mene, mine billeder i fotoalbum er offentlige, da jeg ikke er Plusmedlem.

Yes yes, så gik det så også op for mig Rigtig smart hår du har haft!!! Måske jeg skulle prøve at blive så kort, det er smart synes jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.