Pyyyy hvor er jeg ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Tullebobs

Ja idag er luften sgu gået af ballonen:( Min elskede søde mormor har fået konstateret kræft i æggestokene med spredning til leveren...

Vi ved endnu ikke, hvordan hendes prognose er, men umiddelbart ikke for god, da canceren har spredt sig, og samtidigt har hun i forevejen et svækket helbred med bl.a. KOL (ryger-lunger). Jeg er gået i sort... Jeg er helt fra den, for hvad skal der ske nu, hvad skal hun mon igennem, hvad skal vi allesammen igennem, min søn kommer ikke til at kunne huske olde osv osv... Tankerne carter rundt, men øv hvor jeg ikke klar til miste mormor - bliver man aldrig, men.... Hun er kun 73, men hvis vi levede efter hvor gode mennesker vi har været, så skulle det ikke være hendes tid før om en 30-40 år mindst...

Min mormor har en helt speciel plads i mit hjerte, for hun har altid været der for mig. Jeg har boet lange perioder ved hende, senest da min mor døde, da jeg var 15 år gammel. Føles som at skulle miste sin mor igen...

Tårer og forvirrede tanker fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Munder

Hvor er jeg ked af det på dine vegne:(....Jeg sender en masse varme tanker din vej.

Knus
Dorte

Anmeld

28. februar 2008

Honningblomst

Ja, den er hård...mistede min mormor lige da hun var blevet 70 år og det er sgu tidligt. Min farfar tog herfra i december, men det var nu ikke så slemt....han var gammel og træt og ville ikke mere.
Håber det hele kommer til at gå så din mormor har det så godt som muligt.
Knus og tanker...

Anmeld

28. februar 2008

Pia.

Kæreste søde Trine. :'( Av hvor gjorde det ondt at læse dit indlæg - har selv en mormor jeg elsker meget højt på snart 84 år og bare tanken om hun ikke skal være her for evigt gør ondt.:S -Derfor kan jeg føle hvordan du har det, og jeg ved det gør ondt. men lad os håbe det bedste og lad os håbe at hun trods alt har nogle gode år endnu... der kan jo ske meget og lægerne er dygtige... Selvfølgelig er hun ikke helt ung og hendes heldbred er måske lidt imod hende, men mirakler findes og dem skal vi tro på... Husk at brug os her inde alt det du vil og læs alle de tanker af der skulle komme... Stort knus og mange tanker til dig og din familie Trine...

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Det gør mig ondt (?) Det må virkelig være hårdt for dig, især fordi hun har været som en anden mor for dig.

Kan sagtens følge det med alderen, min mormor har samme alder og aner ikke hvad jeg skulle gøre uden hende :$

Krydser for det bedste for jer.

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Det er jeg ked af at høre... :'( Krydser fingre for at hun har mange gode år endnu...

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

:'(Det er jeg også ked af at høre...håber ikke det er så galt igen...JA og at hun lever 30-40 år inu.... Kender det godt tankerne osv..min mor fik for 5-6 år afvide hun ikke have langt igen hvis hun ikke stoppe med smøgerne også KOL...Min morfar døde af dårlige lunger og have maskine osv derhjem en tid før han da jeg som 7 år døde....Min mormor have jeg også et tæt forhold til hun gik dersværre bort da jeg var 14½ ca....Det tog mega hårdt på min... Jeg håber alt det bedste for din mormor xxx finger.... Knus Fra Henriette31

Anmeld

28. februar 2008

Tullebobs

Hej alle

1000 tak for alle de søde ord, de varmer virkelig(L)

Jeg vil gerne tro på, at miraklernes tid ikke er forbi, for så bliver det hele jo meget mere tåleligt.
Nu vil jeg tage ud og besøge mormor, som er kommet til Aalborg sygehus idag, efter at have været indlagt i Hjørring. Det er positivt midt i det hele, at hun nu kun er 15 min. herfra, så jeg kan besøge hende tit...

Kram fra Trine

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Kære Trine..' Syntes jeg lyder som en godind..Dejligt hun er tæt på dig så du kan besøg hende tit selvom tinge er som de er lige nu.. knus fra henriette31..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.