Gaaaaab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun vågnede lidt i 4 i nat og var ked af det. Sagde at hun havde fået ondt i hovedet, og pegede lige ET sted, hun havde ondt i hovedet... Meget underligt... Og jeg får altid mega noia, hvis hun siger at hun har ondt i hovedet, da jeg jo havde den der forpulede hjernesvulst som barn og havde hovedepine i 2 år, før de opdagede at det var det...
Men altså!!! - Det var også vildt underligt, at det var ét sted at hun havde ondt i hovedet, så jeg ved ikke om hun har keglet rundt i sengen og ramt et eller andet, en sengestolpe eller?... mmm...

Men jeg prøvede at synge for hende og ae hende og nusse hende. Men intet hjalp. Hun var bare helt ulykkelig Stakkels pus.

Til sidst hentede jeg en børnepamol og den ville hun gerne have. Så fik hun den og noget vandt... også faldt hun i søvn 20 min senere...

Jeg stillede så vækkeuret frem til halv otte i stedet for ti i syv, så vi kunne sove lidt længere... Men jeg er bare helt skæv i kraniet og Idun er også noget vedsiden af sig selv hertil morgen ... æv

Men jeg håber at det 'bare' var ingeting. For jeg får altså virkelig noia, når hun siger at hun har hovedpine... Jeg har næsten lyst til at få hende scannet... Ved ikke om det bare er mig der er hysterisk eller hva?...

KRAM
Zafir - træt på arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Marie;-)

Hmmm... Du skal selvfølgelig passe på at du ikke videregiver dine "noia" til hende! Men jeg kan godt forstå at du tænker sådan!! Så jeg tror at jeg ville se om hun får det flere gange - og så ville jeg altså ikke tøve når du har den bagage med dig. Hellere én gang for meget eller én gang for lidt til lægen. Men man skal bare passe på at man ikke videregiver bekymringerne til de små..

Du må drikke noget kaffe - så du kan vågne op!

Anmeld

8. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marie;-) skriver:

Hmmm... Du skal selvfølgelig passe på at du ikke videregiver dine "noia" til hende! Men jeg kan godt forstå at du tænker sådan!! Så jeg tror at jeg ville se om hun får det flere gange - og så ville jeg altså ikke tøve når du har den bagage med dig. Hellere én gang for meget eller én gang for lidt til lægen. Men man skal bare passe på at man ikke videregiver bekymringerne til de små..

Du må drikke noget kaffe - så du kan vågne op!

Ja, jeg skal nok forsøge ikke at overføre min noia til hende... Det er bare lidt svært.. Det er jo mit guld jo!!!:..

- og desværre drikker jeg IKKE kaffe hehe... Jeg kan ikke fordrage det stads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.