Lækkert pigetøj - str 56 - udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.518 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Lunae

Sælges samlet og hver for sig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Lunae

BYD!!

Anmeld

7. september 2011

HelenaJ

Lunae skriver:

BYD!!

Kunne måske godt re interessserer i nr. 1+5+9+10+12 - så vidt jeg lige kan tælle mig til :-) Giver du et godt tilbud?

Anmeld

7. september 2011

Lunae

HelenaJ skriver:

Kunne måske godt re interessserer i nr. 1+5+9+10+12 - så vidt jeg lige kan tælle mig til :-) Giver du et godt tilbud?

Hvad siger du til 120 kr inkl Porto? Jeg har også en masse i større str, hvis du er interesseret?

Anmeld

7. september 2011

HelenaJ

Lunae skriver:

Hvad siger du til 120 kr inkl Porto? Jeg har også en masse i større str, hvis du er interesseret?

120 i alt? Det vil jeg gerne :-) Altså var til kønsscanning i mandags - og Jordemoderen var 85% sikker på det var en pige .. Så det er lidt en chance at tage. Hun vil scanne mig igen i næste uge - i håb om, hun bliver mere overbevist :-) Er tøjet fra ikke-ryger og dyrefrit hjem? :-) Kald mig bare hysterisk .. Hehe

Anmeld

7. september 2011

Lunae

HelenaJ skriver:

120 i alt? Det vil jeg gerne :-) Altså var til kønsscanning i mandags - og Jordemoderen var 85% sikker på det var en pige .. Så det er lidt en chance at tage. Hun vil scanne mig igen i næste uge - i håb om, hun bliver mere overbevist :-) Er tøjet fra ikke-ryger og dyrefrit hjem? :-) Kald mig bare hysterisk .. Hehe

Ja 120 inkl, det er fint! Du kan tjekke str 62 også og så kan jeg jo sende det samlet, hvis det er

Ja det er fra ikke ryger og dyrefrit hjem!

Anmeld

7. september 2011

HelenaJ

Lunae skriver:

Ja 120 inkl, det er fint! Du kan tjekke str 62 også og så kan jeg jo sende det samlet, hvis det er

Ja det er fra ikke ryger og dyrefrit hjem!

Altså nu slog det mig lige - vi bor begge i Højbjerg. Hvis din profil er opdateret :-) Det er lige før det er lettere at mødes ? Så er du fri for posthus?

Anmeld

7. september 2011

Lunae

HelenaJ skriver:

Altså nu slog det mig lige - vi bor begge i Højbjerg. Hvis din profil er opdateret :-) Det er lige før det er lettere at mødes ? Så er du fri for posthus?

Jeg bor i tranbjerg - har ikke lige fået siden opdateret, men hvis du er interesseret, så er du velkommen til at komme og lure det tøj jeg har ellers kan jeg bare komme ud med det du gerne vil have

Anmeld

7. september 2011

HelenaJ

Lunae skriver:

Jeg bor i tranbjerg - har ikke lige fået siden opdateret, men hvis du er interesseret, så er du velkommen til at komme og lure det tøj jeg har ellers kan jeg bare komme ud med det du gerne vil have

Nå okay. Altså det er helt op til dig - hvis det er lettere at sende det, gør du bare det

Anmeld

7. september 2011

Lunae

HelenaJ skriver:

Nå okay. Altså det er helt op til dig - hvis det er lettere at sende det, gør du bare det

Det finder jeg bare ud af du kan sende mig en pb med adresse og så sender jeg dig mine kontooplysninger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.