En mere positiv update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

DK

Hov: Man kan godt komme til baby.dk babymøde i Århus når man bor i Skive, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ja det er nemlig et ret skønt billede - har også det her, der signalerer det samme... "hva' dælen er det?"

Anmeld

16. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Dejlig og skøn update! Underligt at i flytter fra Århus. Men hey, man kan jo altid vende tilbage, ingen broer er brændte.

Det lyder som et godt valg med Skive. Jeres situation har fået lidt kedler i kog herhjemme, idet det er ved at være tiden for at jeg skal søge job, så vi har haft "hvor langt væk må Ditte søge, hvad er vigtigst; min eller din karriere, hvor langt kan vi pendle hver dag"-samtalen Så var det lækkert med første hånds erfaringer fra jeres kant af.

Skøønt med Laurits. Han ser bare så über dejlig ud! Hvor kender jeg bare det med at man dagligt bliver genforelsket i ens lille purk. Og må jeg komplimentere på cardigan og flipper på 1. billede. Det skal straks kopieres.

Knus og kram

Nix ingen broer er brændte - jeg klamerer mig også til "det kan jo være vi flytter tilbage igen når jeg er færdig". Jeg har nemlig altid forsvoret at jeg skulle være "en af dem der flytter hjem"

Nej det er nemlig skide svært det med at skulle søge job. På den måde er livet som studerende ret trygt - så ved man lissom hvad man skal, hvor og hvornår. Hvor langt kører Mikkel og hvor langt væk må du søge? Bliver i i Horsens eller kunne i finde på at sælge og flytte?

Og kopier du bare - det er såmænd gode gamle H&M der står bag hele sættet til ganske tilforladelige og ganske uhøjtidelige priser

Anmeld

16. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Hov: Man kan godt komme til baby.dk babymøde i Århus når man bor i Skive, ikke?

Sææææ'fø'lig kan man det - det er et af de tilfælde hvor jeg har tænkt mig at sætte mig tungt på bilen!

Anmeld

16. august 2011

DK

Nix ingen broer er brændte - jeg klamerer mig også til "det kan jo være vi flytter tilbage igen når jeg er færdig". Jeg har nemlig altid forsvoret at jeg skulle være "en af dem der flytter hjem"

Nej det er nemlig skide svært det med at skulle søge job. På den måde er livet som studerende ret trygt - så ved man lissom hvad man skal, hvor og hvornår. Hvor langt kører Mikkel og hvor langt væk må du søge? Bliver i i Horsens eller kunne i finde på at sælge og flytte?

Og kopier du bare - det er såmænd gode gamle H&M der står bag hele sættet til ganske tilforladelige og ganske uhøjtidelige priser

Jamen vi er enige om at jeg max må søge ca. 1,5 til 1,45 time væk. Så kan vi flytte 2/3 af vejen og så har den ene langt, men den anden kort nok til at kunne hente/bringe osv.

Vi er helt klar til at flytte efter et job til mig. Mikkel er glad for og jeg elsker at bo her, men vi har altid vist at det her ikke var et hus vi skulle bo i på ubestemt tid. Det var et studie-hus. Nu må vi ud og bosætte os der hvor jeg (forhåbenligt) får et job. Hvis jeg er mega monster vildt overdrevet heldig og får et i nærheden så vil det jo være perfekt. Men jeg regner med (håååber) bare at jeg får et job, og regner med at jeg nok skal langt væk.

Mikkel arbejder i Odder, så det er lidt et upraktisk sted Han er meget glad for hans job og er ikke lige til at flytte. Jeg skal tjene KASSEN før han vil give hans job op, og så snakker vi nok til at han kan få en Porche og rolex, og det giver de vist ikke en nyuddannet jurist der tigger om at få et lille bitte job og er fint tilfreds med klædeskabet som kontor, bare der står mit navn på døren!

Anmeld

16. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Jamen vi er enige om at jeg max må søge ca. 1,5 til 1,45 time væk. Så kan vi flytte 2/3 af vejen og så har den ene langt, men den anden kort nok til at kunne hente/bringe osv.

Vi er helt klar til at flytte efter et job til mig. Mikkel er glad for og jeg elsker at bo her, men vi har altid vist at det her ikke var et hus vi skulle bo i på ubestemt tid. Det var et studie-hus. Nu må vi ud og bosætte os der hvor jeg (forhåbenligt) får et job. Hvis jeg er mega monster vildt overdrevet heldig og får et i nærheden så vil det jo være perfekt. Men jeg regner med (håååber) bare at jeg får et job, og regner med at jeg nok skal langt væk.

Mikkel arbejder i Odder, så det er lidt et upraktisk sted Han er meget glad for hans job og er ikke lige til at flytte. Jeg skal tjene KASSEN før han vil give hans job op, og så snakker vi nok til at han kan få en Porche og rolex, og det giver de vist ikke en nyuddannet jurist der tigger om at få et lille bitte job og er fint tilfreds med klædeskabet som kontor, bare der står mit navn på døren!

Nej det er meget mærkeligt at de ikke smider millioner efter nyuddannede? For dårligt, altså!

Er der nogle jobs at komme efter? Det ser sort ud for Jens i hvert fald, og der er heller ikke noget at komme efter for mig (med mindre jeg gerne vil til Falster eller Færøerne).

Hvad søger du forresten, eller hvad vi du helst - offentligt eller privat? Fuldmægtig eller som jurist? (det kan godt være at det er det samme - jeg har ikke så meget forstand på jura med tilhørende jobs)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.