Symptomer på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

MosterA

Jeg har, specielt her til aften, haft en del smerter i mit bækken,skamben og lænd, haft kvalme, manglende lyst til mad og nogle krampeagtige smerter i hele mit bækken.

På et tidspunkt, hvor jeg skulle op fra sofaen, fik jeg så kraftige smerter i mit bækken/lysken at jeg ikke kunne rette mig op før efter 3-4 min tid. 

Jeg er 35+5 i dag, barnet vejer 3500 gr og ligger som det skal så jeg tænkte på om det kunne være tegn på at der måske ikke var så lang tid til fødslen gik i gang 

Er der nogle der har haft nogle former for symptomer inden fødslen gik i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

MosterA

Tror liiiige jeg vil høre om der er nogle, her til formiddag, der har oplevet symptomer inden fødslen gik i gang? 

Anmeld

16. august 2011

4kløver

MosterA skriver:

Tror liiiige jeg vil høre om der er nogle, her til formiddag, der har oplevet symptomer inden fødslen gik i gang? 

Kender ikke til det. Men masse veestøv skal du da ha

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

MosterA skriver:

Jeg har, specielt her til aften, haft en del smerter i mit bækken,skamben og lænd, haft kvalme, manglende lyst til mad og nogle krampeagtige smerter i hele mit bækken.

På et tidspunkt, hvor jeg skulle op fra sofaen, fik jeg så kraftige smerter i mit bækken/lysken at jeg ikke kunne rette mig op før efter 3-4 min tid. 

Jeg er 35+5 i dag, barnet vejer 3500 gr og ligger som det skal så jeg tænkte på om det kunne være tegn på at der måske ikke var så lang tid til fødslen gik i gang 

Er selv det samme sted i graviditeten (35+2), men hvordan kan baby allerede veje 3500? :-O min jordmor siger min er en basse, og han er "kun" 2700+ MEN det kan da godt lyde til, at din krop er ved at forberede sig men om det er mere end modning ved jeg af gode grunde ikke selv men krydser da fingre for, at du føder omkring termin og ikke 2 uger over!

Anmeld

16. august 2011

Muhmi

MosterA skriver:

Lyder mere som bækkenløsning....

Anmeld

16. august 2011

Bshizzle

Jeg vil osse sige det kunne lyde lidt hen af bækkenløsning..

Jeg er lige selv trådt ind i uge 35 og baby vejer knap 2700.
Men jeg har samme symtomer i kroppen og haft i noget tid nu.

Det gør så NULLER NALLER.. i lænden/bækken og ikke mindst så er den kvalme ubehagelig da den pludselig bare kan komme.
( ikke noget vildt.. men bare sådan en kvalme hvor man ikke lige gider tænke på mad eller at skulle gå nogen steder..). 

Snak evt med din JM om det hvis du er nervøs..

Anmeld

16. august 2011

MosterA

MaybeBaby skriver:

Er selv det samme sted i graviditeten (35+2), men hvordan kan baby allerede veje 3500? :-O min jordmor siger min er en basse, og han er "kun" 2700+ MEN det kan da godt lyde til, at din krop er ved at forberede sig men om det er mere end modning ved jeg af gode grunde ikke selv men krydser da fingre for, at du føder omkring termin og ikke 2 uger over!

Tja det er lidt svært at sige hvorfor baby allerede vejer 3500, men det var det vægtscanningen i går viste. Jeg har fået graviditetssukkersyge så måske er det derfor.

Kender dog mange hvor de har målt meget forkert så jeg tager det ikke så tungt 

Jeg kommer ikke til at føde sener end min termin. Skal til endnu en scanning om 2 uger og måler de baby til 4000+ så bliver jeg sat igang.  for at de snart sker, og gerne af sig selv.

Anmeld

16. august 2011

MosterA

Bshizzle skriver:

Jeg vil osse sige det kunne lyde lidt hen af bækkenløsning..

Jeg er lige selv trådt ind i uge 35 og baby vejer knap 2700.
Men jeg har samme symtomer i kroppen og haft i noget tid nu.

Det gør så NULLER NALLER.. i lænden/bækken og ikke mindst så er den kvalme ubehagelig da den pludselig bare kan komme.
( ikke noget vildt.. men bare sådan en kvalme hvor man ikke lige gider tænke på mad eller at skulle gå nogen steder..). 

Snak evt med din JM om det hvis du er nervøs..

Kan da godt være at jeg for alvor er ved at få bækkenløsning, det havde jeg ikke lige tænkt over 

Syntes bare det var underligt den anden dag da jeg pludselig, da vi sad og spiste, skulle kaste op sådan bare ud af den blå luft. Det er slet ikke som i starten hvor jeg var meget plaget af kvalme.

Må se om det bliver ved så må jeg ringe til jordmoderen. 

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

MosterA skriver:

Tja det er lidt svært at sige hvorfor baby allerede vejer 3500, men det var det vægtscanningen i går viste. Jeg har fået graviditetssukkersyge så måske er det derfor.

Kender dog mange hvor de har målt meget forkert så jeg tager det ikke så tungt 

Jeg kommer ikke til at føde sener end min termin. Skal til endnu en scanning om 2 uger og måler de baby til 4000+ så bliver jeg sat igang.  for at de snart sker, og gerne af sig selv.

Åh ja, jeg vil også helst selv gå lige så stille i gang, i stedet for at blive sat i gang. Det skulle kunne gå hen og blive en ret så kraftig omgang, hvis man sættes i gang, så krydser bestemt også fingre for, at baby selv kommer men nu glæder jeg mig bare til at høre hvad baby så ender med at veje, når h*n er kommet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.