mettejasmin skriver:
Dejligt endelig at finde nogen som har været det samme igennem.
Jeg har været inde og læse din blog, vi fik lavet nf d. 29/12 og fik 1:19.
Ventede så pga. nytår 10 MEGET lange dage på svar, som så var at den var syg. Vi havde allerede som jer valgt at få den fjernet. ( vi har en skøn og dejlig søn på snart 3 år) . Blev også sat igang med stikpiller,d 13/1, men havde en ok oplevelse( hvis man kan kalde det det
) Vi havde valgt ikke at se den, men din beskrivelse af jeres gav mig tåre i øjene.
Endnu engang tak for du fik oprettet denne kategori
Mange tanker til din og din familie.
Kh mette
Hej Mette.
Hvordan har du det nu? - Jeg vil faktisk sige, at nu her, føler jeg på den ene side, at jeg er super ovenpå, på den anden side, så kommer der alligevel ting op i mig og i mit forhold til min mand, der viser, at det har været et meget hårdt forløb at være igennem. - Altså selve aborten, var en så god oplevelse som det kunne være, men det er andre ting. Ligenu har jeg enormt tvivl om vi overhovedet skal lave et barn mere, det har min mand også haft og har indimellem. - På den anden side, vil jeg jo rigtig gerne have et barn mere, og det var derfor vi prøvede sidste gang. - det kan også bare være at det er min hjerne og hjerte der spiller mig et puds, herop til det der skulle have været termin... mmm...
Du må endelig skrive, hvis du har brug for det! - Jeg har selv haft meget glæde af at snakke med en anden, som jeg mødte på netbaby, som selv var igennem det samme som mig, en måned forinden.

KRAM
Anmeld