Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi har ca 3 kasser videobånd, det er blandet børne film og alm film, der er så vidt jeg husker også en del disney film
Gives væk i mod afhentning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SjeBets skriver: Vi har en videomaskine som vi aldrig bruger og ca 3 kasser bånd til, det er blandet børne film og alm film, der er så vidt jeg husker også en del disney film Gives væk i mod afhentning
Vi har en videomaskine som vi aldrig bruger og ca 3 kasser bånd til, det er blandet børne film og alm film, der er så vidt jeg husker også en del disney film
kan den sendes... mangler NETOP en da alle mine film fra min søn var ligge er på VHS - jeg skal nok betale porto
kun videoen ikke kasserne med bånd
Topp skriver: kan den sendes... mangler NETOP en da alle mine film fra min søn var ligge er på VHS - jeg skal nok betale porto
skal lige spørge manden, om hvor tung den er om det kan betale sig for dig
Virker den
Hvor heldig, for vores er lige kaput, hvor kommer du fra?
SjeBets skriver: skal lige spørge manden, om hvor tung den er om det kan betale sig for dig
den kan sendes for 65 kr.. det betaler jeg gerne for igen at kunne se min søn som baby
quity skriver: Virker den Hvor heldig, for vores er lige kaput, hvor kommer du fra?
hehe jow jow den virker fint .. vi bruger den bare ikke da vi har alle filmene på dvd også
Vi bor uden for Billund og Grindsted
SjeBets skriver: hehe jow jow den virker fint .. vi bruger den bare ikke da vi har alle filmene på dvd også Vi bor uden for Billund og Grindsted
Okay, det var lidt længere væk end jeg regnede med. Ved desværre ikke hvornår vi skal i legoland igen
Topp skriver: den kan sendes for 65 kr.. det betaler jeg gerne for igen at kunne se min søn som baby
ikke fordi du ikke må få vores maskine ... men tænke på om det her ikke var noget ellers ... har selv tænkt på det med min datter som jeg har på dog de gamle kamera bånd, men vil gerne have hende på en skive
http://www.vhs2dvd.dk/VHS2DVD.dk/Video.html
SjeBets skriver: ikke fordi du ikke må få vores maskine ... men tænke på om det her ikke var noget ellers ... har selv tænkt på det med min datter som jeg har på dog de gamle kamera bånd, men vil gerne have hende på en skive http://www.vhs2dvd.dk/VHS2DVD.dk/Video.html
det ville koste en formue - har optaget ham gennem 8-9 år *GG* men det er de små bånd - man så kan putte i et specielt VHS bånd og dermed se dem på tv - men vores video er caput
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128