HJÆÆÆLP, mit barn vil ikke sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Bas

Hej alle.
Håber der er nogen der ude der kan hjælpe, er simpelthen så frustreret.
Sagen er den at min datter efter have været syg for ca 2 måneder siden har vænnet sig til at sove mens jeg vugger hende, og lige meget hvad jeg har prøvet har jeg ikke kunne vænne hende af med dette. Og nu er hun begyndt at ikke ville sove, hun bliver simpelthen så ked af det når jeg skal få hende til at sove, det gør helt ondt i mit hjerte at se hende være så ked:\'(. Nu er manden ude og gå tur med hende i barnevognen, men dette plejer heller ikke at hjælpe. Forstår ikke hvad det er der gør hende så ked, og det er ligemeget om jeg putter hende mens hun er i den træthed hvor hun plejede at sove med det samme før, eller om hun er død træt. Jeg kan nogle gange kæmpe med hende i flere timer, og det er hverken sjovt for hende eller mig. Så en eller anden hjælp mig, hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

er ikke ekspert ... men for mig lyder det som om i prøver ALT for mange forskellige ting .... hvad virkede inden hun blev syg ??

prøv at se om i ikke kan lave et ritual der minder om det ... og IKKE opgive og gå tur med barnevognen ... det tror jeg kun forstyrrer mere end det gavner

Anmeld

15. august 2011

Molly8

Bas skriver:

Hej alle.
Håber der er nogen der ude der kan hjælpe, er simpelthen så frustreret.
Sagen er den at min datter efter have været syg for ca 2 måneder siden har vænnet sig til at sove mens jeg vugger hende, og lige meget hvad jeg har prøvet har jeg ikke kunne vænne hende af med dette. Og nu er hun begyndt at ikke ville sove, hun bliver simpelthen så ked af det når jeg skal få hende til at sove, det gør helt ondt i mit hjerte at se hende være så ked:\'(. Nu er manden ude og gå tur med hende i barnevognen, men dette plejer heller ikke at hjælpe. Forstår ikke hvad det er der gør hende så ked, og det er ligemeget om jeg putter hende mens hun er i den træthed hvor hun plejede at sove med det samme før, eller om hun er død træt. Jeg kan nogle gange kæmpe med hende i flere timer, og det er hverken sjovt for hende eller mig. Så en eller anden hjælp mig, hvad skal jeg gøre???

Hos os er en "mor-bluse" god, når alt andet ramler. Jeg tager den bluse, jeg har sovet i natten før, eller tager simpelthen den bluse af, jeg har på, og lægger den op til drengens kind. Den dufter dejligt af mor, og selvom jeg selv er lige dér, er mor-blusen bare bedre. Måske fordi man kan nulre lidt med den.

Held og lykke med det.

Kh Molly

Anmeld

19. august 2011

Bas

Tak til jer begge for svar. Det hjalp faktisk med mor blusen, hehe.

Anmeld

19. august 2011

JeNoVa

Bas skriver:

Det må jeg også prøve.

Siger også tak!

Anmeld

19. august 2011

Bas

JeNoVa skriver:

Det må jeg også prøve.

Siger også tak!

Håber også hjælper hos dig

Anmeld

20. august 2011

serinasmor

Bas skriver:

dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.