Min baby i indien? hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

elvital

Jeg har planer om at tage min søn med til Indien (Nord Goa), på det tidspunkt er han måske mellem 1-2 år! Jeg forstiller mig at vi skal være afsted i 1 -2 månder hvis muligt. Er der nogen der har prøvet det før? Og er der noget man bør være opmørksom på?

Jeg kender Indien ret godt, da jeg har været der over længere perioder af gangen. Så geografisk og kulturelt er jeg på toppen! Men jeg har jo aldrig været der med et barn før? Og jeg er nervøs for hvad der fx vil ske hvis jeg nu blev syg af fx madforgiftning? Jeg håber selvfølgelig at min kæreste har mulighed for at komme med. -men det er ikke sikkert! Så vil bare lige høre hvad andre har af erfaringer...

Jeg ved at det er en rimlig lille målgruppe jeg spørger her...men håber på at nogen herinde tilfældigvis også er faldet i "indien fælden"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Nina Amelia

Vi kunne i hvertfald også godt bruge nogle tips

Anmeld

21. august 2011

IngenKoPåIsen

Skal du arbejder der eller bare på ferie eller? Rimelig stor forskel på hvad råd man kan give alt efter?

Anmeld

22. august 2011

elvital

Malunsesmutti skriver:

Skal du arbejder der eller bare på ferie eller? Rimelig stor forskel på hvad råd man kan give alt efter?

Jeg skal ikke arbejde! Det bliver udelukkende for at opleve goa igen!

Anmeld

22. august 2011

sne190810

Jeg ville anbefale en god slynge/bæresele af en art   Har aldrig selv været i Indien desværre, men ved en bekendt har med sin datter. De boede/rejste rundt dernede fra hendes datter var 5 måneder, og 9 måneder frem.

Havde ingenting med andet end slynge som 'transportmiddel'

Det er faktisk det eneste lille input jeg kan a'la indien-style som jeg kan komme med ..

Anmeld

22. august 2011

frk-stoltze

Tja jeg har familie i Indien, så hvis du skulle få lyst til at rejse lidt længere nord på, så kan du da kontakte dem. De er meget gæstfrie. og tænker nu hvis du skulle få brug for hjælp af en eller anden art

Anmeld

18. september 2011

MissMary

Pudsigt, at jeg lige skulle falde over din tråd..

Jeg er ved at planlægge en rejse til Goa med min søn. Jeg satser på at rejse i januer eller februar, da der er billige flybilletter. På dette tidspunkt vil han være 6-7 måneder gammel.

Jeg har boet og arbejdet i Arambol i Nord Goa, hvor jeg mødte mange backpackere, der havde babyer/børn med og det fungerede fint for dem. 

Min plan er at tage sønnike i en bæresele, en rygsæk på ryggen og så ellers afsted. 

Hvornår skal du afsted? 

Anmeld

18. september 2011

AnneBJ

MissMary skriver:

Pudsigt, at jeg lige skulle falde over din tråd..

Jeg er ved at planlægge en rejse til Goa med min søn. Jeg satser på at rejse i januer eller februar, da der er billige flybilletter. På dette tidspunkt vil han være 6-7 måneder gammel.

Jeg har boet og arbejdet i Arambol i Nord Goa, hvor jeg mødte mange backpackere, der havde babyer/børn med og det fungerede fint for dem. 

Min plan er at tage sønnike i en bæresele, en rygsæk på ryggen og så ellers afsted. 

Hvornår skal du afsted? 

Trådstarterens profil er blevet slettet - blot så du ikke undrer dig over manglende svar

Rigtig god tur!

Anmeld

18. september 2011

MissMary

AnneBJ skriver:

Trådstarterens profil er blevet slettet - blot så du ikke undrer dig over manglende svar

Rigtig god tur!

Ahh det havde jeg ikke lige bemærket, men tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.