Kan ***** snart ikke andet end at ligge på sofaen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Isabeau

Hej! Jeg har simpelthen så mange plukveer i løbet af dagen, tog det ikke så tungt for det har man jo, og når det nu er mit 2. barn jo...

Men nu syns´ jeg, de er begyndt og nive lidt, og har lige læst at hvis man blir´ nødt til og stoppe med det, man er igang med fordi man får en plukve, så er de for voldsomme.

Sådan har jeg haft det den sidste uge. På vej over til dagplejen i morges på cykel, måtte jeg stoppe en gang og puste lidt, og på vej hjem trak jeg cyklen. Og det tager altså kun 5 min. normalt derover.

I eftermiddags kørte manden og jeg op med en trailerfuld haveaffald, og bare da jeg skulle feje traileren bagefter for jord og lign., måtte jeg oz puste, og bede manden overtage.

Føler ***** efterhånden at jeg ingenting kan uden at stoppe op og puste, nogle gange har jeg måtte ned og sidde.

Sådan var det altså ikke med min anden datter - ved godt graviditeter ikke er ens, men det her er virkelig træls.

Skal til lægetjek d. 22. aug. Ellers går jeg på kursus lige nu - måtte dog melde mig syg idag, fordi jeg var vågnet så mange gange i nat pga. de plukveer.

Er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

MorTil2<3

Isabeau skriver:

Hej! Jeg har simpelthen så mange plukveer i løbet af dagen, tog det ikke så tungt for det har man jo, og når det nu er mit 2. barn jo...

Men nu syns´ jeg, de er begyndt og nive lidt, og har lige læst at hvis man blir´ nødt til og stoppe med det, man er igang med fordi man får en plukve, så er de for voldsomme.

Sådan har jeg haft det den sidste uge. På vej over til dagplejen i morges på cykel, måtte jeg stoppe en gang og puste lidt, og på vej hjem trak jeg cyklen. Og det tager altså kun 5 min. normalt derover.

I eftermiddags kørte manden og jeg op med en trailerfuld haveaffald, og bare da jeg skulle feje traileren bagefter for jord og lign., måtte jeg oz puste, og bede manden overtage.

Føler ***** efterhånden at jeg ingenting kan uden at stoppe op og puste, nogle gange har jeg måtte ned og sidde.

Sådan var det altså ikke med min anden datter - ved godt graviditeter ikke er ens, men det her er virkelig træls.

Skal til lægetjek d. 22. aug. Ellers går jeg på kursus lige nu - måtte dog melde mig syg idag, fordi jeg var vågnet så mange gange i nat pga. de plukveer.

Er det bare mig?

Hej,

Ville bare lige sige jeg føler med dig.... Hvor langt er du henne?

Jeg føler mig også allerede totalt besværet af graviditeten, (det er os min anden) og jeg er kun i 27 uge.... Det er virkelig svagt!

Anmeld

15. august 2011

MajseMaja

Isabeau skriver:

Er det bare mig?

Nu er jeg vist lidt længere end dig 32+1 men kender følelsen og har haft det i lang tid. Vi har renoveret hus fra Maj til juli og har haft svært ved at acceptere at jeg ikke kunne gøre ligeså mange ting som jeg gerne ville, og har nogen gange nok overanstrengt mig når jeg følte jeg havde energi, hvilket også medførte plukveer og at jeg måtte lægge mig og slappe fuldstændig af. Men jeg tror det er vigtigt at lytte til sin krop når man er gravid og bare acceptere at det kun er for en periode man ikke har den samme energi og kræfter som normalt..

Anmeld

15. august 2011

modesty

Jeg er førstegangsgravid og har haft cirka 50 plukveer om dagen siden uge 18. Er nu uge 32 og er oppe på en 80-90 stykker om dagen. Så nej, du er ikke den eneste. Jeg har haft nogle sengeliggende dage når det har været rigtig meget, og prøver ellers bare at tage den med ro, med nul motion (desværre). Mine er dog ikke helt ligeså stærke som dine, jeg har ikke oplevet at skulle stoppe på cyklen, men hvis jeg kommer gående og der kommer en slem én, må jeg lige stoppe op og lade den give slip. Synes dog ikke at jeg bliver "stakåndet" som nogle beskriver det.

Anmeld

15. august 2011

Mi

Sådan havde jeg det også. Kunne ikke bærer vare ind fra bilen, tømme opvaskemaskine og en masse andre dagligdagsting. Jeg endte med at blive sygemeldt og lå mest på sofaen.  Det gør bare såååååå ondt

Anmeld

16. august 2011

Isabeau

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej,

Ville bare lige sige jeg føler med dig.... Hvor langt er du henne?

Jeg føler mig også allerede totalt besværet af graviditeten, (det er os min anden) og jeg er kun i 27 uge.... Det er virkelig svagt!

Er i 24+4 nu - oz tidligt at døje syns jeg

Anmeld

16. august 2011

Isabeau

Isabeau skriver:

Er det bare mig?

Skal til lægen mandag og jordmoder næste torsdag - snakkede med lægen i morges som mente at jeg skulle ta´ den med ro, og så se tiden an indtil mandag hvor vi skulle snakke sammen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.