Hej! Jeg har simpelthen så mange plukveer i løbet af dagen, tog det ikke så tungt for det har man jo, og når det nu er mit 2. barn jo...
Men nu syns´ jeg, de er begyndt og nive lidt, og har lige læst at hvis man blir´ nødt til og stoppe med det, man er igang med fordi man får en plukve, så er de for voldsomme.
Sådan har jeg haft det den sidste uge. På vej over til dagplejen i morges på cykel, måtte jeg stoppe en gang og puste lidt, og på vej hjem trak jeg cyklen. Og det tager altså kun 5 min. normalt derover.
I eftermiddags kørte manden og jeg op med en trailerfuld haveaffald, og bare da jeg skulle feje traileren bagefter for jord og lign., måtte jeg oz puste, og bede manden overtage.
Føler ***** efterhånden at jeg ingenting kan uden at stoppe op og puste, nogle gange har jeg måtte ned og sidde.
Sådan var det altså ikke med min anden datter - ved godt graviditeter ikke er ens, men det her er virkelig træls.
Skal til lægetjek d. 22. aug. Ellers går jeg på kursus lige nu - måtte dog melde mig syg idag, fordi jeg var vågnet så mange gange i nat pga. de plukveer.
Er det bare mig?
Anmeld