maven 5+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

vælger lige at sætte mit billede ind som anonym indtil jeg forhåbentlig har en vellykket NF overstået :-)

men ville dog dele min lille topmave med jer alligevel..... er kun 5+2 så er da lidt overrasket over den allerede er så tydelig trods det er anden gang
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Mira0911

Fin lille bule.... Man kan godt ane lidt...   Tillykke med graviditeten... 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

jaaa selvom så snart jeg får bluse på er der jo ingenting at se :-D men det er nu også okay. Det er først lige sivet ind at jeg rent faktisk er gravid. Så skal jo også selv lige følge med

og mange tak

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Ja det er jo det... Første gang du er gravid? 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

nej det er det ikke..... det er anden gang...... eller rettere... 4 gang.. har mistet 2 gange før....... bla også derfor jeg vælger at være anonym indtil jeg er ovre det kritiske.....

så derfor går det jo sikkert også lidt hurtigere med maven ku jeg forestille mig sys bare det er første gang det går så hurtigt....

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

nej det er det ikke..... det er anden gang...... eller rettere... 4 gang.. har mistet 2 gange før....... bla også derfor jeg vælger at være anonym indtil jeg er ovre det kritiske.....

så derfor går det jo sikkert også lidt hurtigere med maven ku jeg forestille mig sys bare det er første gang det går så hurtigt....

Det kan jeg godt forstå...  Jeg synes her anden gang er gået temmelig stærk - Selvom jeg har været noget så skidt.. og er det stadig.. 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

jaaaa kan huske da jeg ventede min datter.... hold da op jeg strøg lige igennem de 9 mdr... havde hverken kvalme ømme bryster eller noget som helst.... måske 2 dage med kvalme i ca 15 min

og selvfølgelig er jeg meget ny gravid endnu men har stort set ingen symptomer faktisk....... selvom jeg faktisk lidt ville ønske det.... man blir sku så nervøs for om alt er som det skal være.. især når man før har mistet......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.