Pokkers også (helbred)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Jan9e D

:( Som mange af jer ved har jeg gennem længere tid gået og haft det rigtigt skidt fysisk. Følt mig udbrændt, kronisk træt mm. Og dette omtalte jeg til 2 forskellige kontroller med mit hjerte + en samtale på Rigshospitalet i dag. Og mine bange anelser blev bekræftet. Først gik jeg at vide at min pacemaker sad for løst med risiko for at dreje rundt og derved knække ledningerne, så jeg skal under kniven for at få den syet fast. Herefter var jeg til en form for scanning som viste at min tilstand er atter forværret, i sådanne en grad at jeg skal ind og ha lavet en ny hjerteopr, snarrest muligt. Syntes godt nok vi er hammerende hårdt ramt i øjeblikket. Humøret er ikke det bedste i dag og for det ikke skal være løgn er Mathine atter syg på 3 dag.:'( Så nu er det bare at håbe på at jeg atter for det bedre når jeg er blevet opr. og sommeren kommer og vi slipper for div infektioner. :( Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puh hvor jeg føler med dig. Det er min største frygt at blive ramt af alvorlig sygdom, især pga mine tre børn. Kan kun forestille mig, hvor svært det må være for dig. Hvor må du være stærk! Det sætter virkelig tingene i perspektiv, når man går og småbrokker sig over petitesser. Betyder pludselig ingenting...

Jeg krydser alt, hvad jeg krydse kan for dig :)

Kh
Karoline

Anmeld

28. februar 2008

Honningblomst

Åh, nej da....hvor er jeg gad af det på dine vegne...ved slet ikke hvad jeg skal skrive.
De bedste tanker...

Anmeld

28. februar 2008

Pia.

Åå nej kære Jannie...

Det er jeg ked af at læse.... Håber og tror på det bedste... Det er svært at finde ord i sådan en situation, men vi er flere der tænker på dig...

Knus fra Pia.

Anmeld

28. februar 2008

Heidi.

Kære Jannie...

Det gør mig virkelig ondt.. Jeg håber det kommer til at gå godt for dig med operationen...
Mange knus Heidi

Anmeld

28. februar 2008

Doktor Doolittle

UHHH Jannie sikke dårlige nyheder :'( Hvor jeg føler med jer, det er bare umenneskeligt hvad I skal igennem, synes jeg. Du må kontakte kommunen akut mht. flexjob eller andet så du får een stressfaktor mindre. Og få hjælp af din læge allerede nu til en langtidssygemelding, det får du brug for hvis du skal ordentligt ovenpå igen. Jeg sender dig et kæmpe kram og et knus (L) og håber virkelig I snart får det bedre du og Mathine. KH Tina

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Krydser alt hvad jeg kan, det lyder som et sandt mareridt for dig, hvilket er meget forståeligt.

Håber du snart blive klar igen og får en dejlig sommer.

STORT knus herfra

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Jannie...

Det var da bare en rigtig træls for dig/jer.. :( Jeg føler med dig, og håber virkelig på det bedste for dig...
Rigtig god bedring her fra...

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. februar 2008

Jan9e D

Hej tøser.

Først vil jeg lige sige tak for jeres søde og trøstende ord.

Det følgende døgn har været rigtigt hårdt rent følsesmæssigt, og har brugt meget af tiden på at spekulere over alt det der nu skal til at ske. Har da sågar også fårt grædt lidt, over hvor endum og skod agtig situation jeg atter er havnet i. Men det har da hjulpet lidt, og da jeg snakkede med min exmand i dag tilbød han at tage Mathine i morgen og til søndag, så jeg kan få lidt ro herhjemme og sovet. Og det har jeg takket ja til, tror nok der kommer endnu en reaktion så snart hun er ude af døren og jeg måske kan give lidt los for det indre kaos.

Nå men det var bare lige nogle tanker herfra.
Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.