NF Scanning - Skejby, bestille tid eller indkaldelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Giraffen

Heeej piger

Nå, når nu man ska til NF på Skejby bliver man så indkaldt eller skal man selv bestille tid?

Hvis man bliver indkaldt hvor langt har I så ca været ved NF? Og er det let nok at få ændret tiden hvis nu man ikke kan den dag?

På forhånd tak til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Marco2

Hvis man skal føde på Skejby får man et samlet brev hvori man både får tid til NF, MD samt første JM-besøg.

Så man skal ikke gøre noget selv i den forbindelse.

Det er alt sammen noget der sker automatisk når man har fået lavet fuld vandrejournal ved lægen.

NF tager vel ca. en halv time, og de ændrer ikke gerne tiden. 

AG

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

Heeej piger

Nå, når nu man ska til NF på Skejby bliver man så indkaldt eller skal man selv bestille tid?

Hvis man bliver indkaldt hvor langt har I så ca været ved NF? Og er det let nok at få ændret tiden hvis nu man ikke kan den dag?

På forhånd tak til alle

Jeg ved ikke hvordan det er på Skejby.

Men i hovedstaden skal man selv bestille tid til NF - og jeg mener at det skal være mellem 11+4 og 13+6

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

Marco2 skriver:

Hvis man skal føde på Skejby får man et samlet brev hvori man både får tid til NF, MD samt første JM-besøg.

Så man skal ikke gøre noget selv i den forbindelse.

Det er alt sammen noget der sker automatisk når man har fået lavet fuld vandrejournal ved lægen.

NF tager vel ca. en halv time, og de ændrer ikke gerne tiden. 

AG

Ok tak for svaret

så må jeg bare krydse fingre for det ikke ligger oveni andre vigtige gøremål

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved ikke hvordan det er på Skejby.

Men i hovedstaden skal man selv bestille tid til NF - og jeg mener at det skal være mellem 11+4 og 13+6

Tak for svaret ja det var nemlig det der forvirrede mig, at der åbenbart er forskellige procedurer fra hospital til hospital

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

Giraffen skriver:

Tak for svaret ja det var nemlig det der forvirrede mig, at der åbenbart er forskellige procedurer fra hospital til hospital

Ja, kan se at du har fået et fint svar

Men det er besværligt med alle de forskellige procedurer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.