Andre der render rundt med menses smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Jemion

Andre der render rundt med menses smerter og øm lænd ? Har bare haft ondt hele dagen.. Smerterne er til at holde ud og ikke noget der sænker min hverdag, men det eneste der lindre er et varmt bad eller at ligge med min varmedunk.

Nogen der har det lige sådan eller har et bud på hvad det kan være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har os mens smerter. mine er dog lidt slemme af og til. men jeg har så os ekstremt mange plukveer og nogen gange er jeg i tvivl om det er plukveer eller veer.

men jeg kan da rimeligt holde det ud. men jeg har da en del ture ud at ligge i badekaret i varmt vand.. det tager smerterne rimeligt godt.

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Andre der render rundt med menses smerter og øm lænd ? Har bare haft ondt hele dagen.. Smerterne er til at holde ud og ikke noget der sænker min hverdag, men det eneste der lindre er et varmt bad eller at ligge med min varmedunk.

Nogen der har det lige sådan eller har et bud på hvad det kan være ?

Tror "bare" det er nogle af de klassiske tegn på, at kroppen modnes og gør sig parat til at levere et styk baby inden næste måned er omme Jeg er efter mange ugers ro på lænd-fronten igen begyndt at mærke meget til den, men nu er maven jo altså også blevet noooget tungere for ikke at sige baby også Men glæder mig til at få de små tegn, der betyder, at der nu ikke er længe til

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Ihh, jeg synes ALLE andre end mig får diverse tegn 

Ikke at det er rart at have ondt, men det ville være lidt rart med nogle tegn i retning af snarlig fødsel 

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

Jeps den kender jeg, og det er ganske normalt ikke noget du skal bekymre dig om, de kan være sine bånd som er godt overbelastet nu hvor babyen fylder rigtig godt.

men det kan også være tegn på enden af forløbet.

Anmeld

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Ok, jeg trækker min kommentar tilbage!  Har slet ikke kunne sove i nat for menslignende smerter Havde helt glemt hvilken forfærdelig følelse det er.
Men jeg håber da, at det er positive tegn  

Anmeld

16. august 2011

maryjane

Ja! Av. Dog er det ikke så tit, endnu. Men det er ikke sjovt når det endelig er, men det er vel et godt tegn i sidste ende. maven bliver også tit ganske umedgørlig og hård samtidig med.

Anmeld

16. august 2011

RiUL

Sådan har jeg det også, søde Synes det er lidt spændende, for det er jo tegn på at der ikke er længe inden baby kommer

Jeg har også mange plukkeveer hele tiden, og de tager pusten fra mig, idag kunne jeg simpelthen ikke komme ud af bilen, fordi maven blev så hård, og gjorde avs

Anmeld

16. august 2011

Jemion

Kan mærke på mig selv jeg har en hel anden tålmodighed idag og acceptere bare at det skal være der og at det alt sammen er med til at modne kroppen til fødslen

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

Hvor er det dejlig at høre du bare har overskud til at acceptere det. Jeg kan ikke acceptere det mere. Kan ikke rejse mig op uden det gør ondt går lige som vores gamle dronning ingrid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.