Nyt fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2011

hc=k

Nu er det efterhånden længe siden at jeg har været herinde og der er sket en del i mit liv.
Jeg er jo i gang med en erhvervsafklaring hvor der er nogle mennesker som skal vurdere ens arbejdsevner. Under hele forløbet har de så fundet ud af at jeg har ne masse autistiske træk og det ville de gerne lige have styr på inden de kunne sige noget som helst. Jeg kom så til en udredning for autisme i tirsdags ( d. 9 august ), her fandt de så ud af at jeg har Aspergers syndrom, som er en form for autisme. det er så ikke noget de kan behandle.
Så skrev de en udredning hviri der står at jeg har det og at de ikke mener at jeg vil kunne klare et flex job, men at der straks bør søges førtidspension på trods af min unge alder ( 24 år). Det passer mig egentlig fint for jeg kan godt selv se at der ikke er andet at gøre.
Nu står jeg så i vente position og skal vente på at der bliver skrevet en vurdering og så ellers søgt pension.
Det bliver en hård tid og der er ingen der ved hva det ender med.

Det var lige en update fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

4kløver

Først et kram herfra..
Men det er da dejligt at du nu ved hvad du har at se frem til..
Om du er 24 og på førtidspension er da lige meget det gør dig ikke mindre værdig..

Anmeld

15. august 2011

hc=k

4kløver skriver:

Først et kram herfra..
Men det er da dejligt at du nu ved hvad du har at se frem til..
Om du er 24 og på førtidspension er da lige meget det gør dig ikke mindre værdig..

Nej bestemt ikke det vil gøre det hele lettere, men det er skide svært at få

Anmeld

16. august 2011

miinimeal

hvor lyder det endelig dejligt søde, dejligt at få svar og en afklaring(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.