Vis billeder fra jeres barns skolestart idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

twinboys

Mathias Villads skriver:

Min dreng er startet igår, ja en søndag... men han går på en friskole, hvor der kun er 8 i hans klasse... Det er et bevidst valg, da han er meget sensitiv og ville ikke kunne fungere særlig godt i en klasse med 24 elever.... men det er gået over alt forventning... han strålede da jeg hentede ham fra skole idag.. trods for han var lidt utryg imorges, da de har gymnastik med 1 og 2 klassen....

Her er lidt fra hans første dag d. 14 august 2011...

Hvor ser han bare glad og stolt ud...

Hvor ligger den friskole henne???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

twinboys

Dot D skriver:

Sophie startede i 1.klasse i dag, det var lidt stort Nu har de jo fået RIGTIGE bøger, hi hi.

Et billede fra klassen( hendes lærer havde lige glemt "h´et" i hendes navn) og et hvor hun har klassens læsefidus på nakken

Nuuuurrrhhh hun er bare så dejlig... og en stolt datter du har...

Anmeld

16. august 2011

twinboys

1012lmp skriver:

Sikke nogle dejlige skolebørn i har... her er min Sebastian på hans første dag i 0 klasse torsdag i sidste uge.

Sikke en dejlig dreng du har og sikke stolt han ser ud

Anmeld

16. august 2011

serinasmor

Mi skriver:

Jeg ville gerne, men har taget billederne med telefonen, og kan ikke finde ud af at overfører dem til computeren

Men dejlige billeder i andre har

send dem til din mail

som når du vil sende en MMS ... du skriver bare din mailadresse hvor modtagernummeret er

Anmeld

16. august 2011

twinboys

serinasmor skriver:

send dem til din mail

som når du vil sende en MMS ... du skriver bare din mailadresse hvor modtagernummeret er

Anmeld

16. august 2011

Kruse90

fedt stort tillykke søde

Anmeld

16. august 2011

Darling<3

1012lmp skriver:

Sikke nogle dejlige skolebørn i har... her er min Sebastian på hans første dag i 0 klasse torsdag i sidste uge.

Sidst jeg så dit profilbilled tænkte jeg - Hvem pokker er det nu hun ligner?

Men nu kan jeg da godt se det.. Louise

Sebastian, er det ikke din yngste?

Anmeld

16. august 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

fedt stort tillykke søde

Tillykke???? med hvad???

Anmeld

16. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
twinboys skriver:

Hvor ser han bare glad og stolt ud...

Hvor ligger den friskole henne???

Majbritt

Jeg bor på sjælland, så den ligger tæt på slagelse, som vi kommer fra... Den ligger lidt ude på landet og den er helt genial... de har timer sammen med 1 og 2 klasserne... samt 4-5 klassen er slået sammen og de samarbejder på den måde på kryds og tværs... skolen er ikke så stor med kun 150 elever.... men der er ingen mobning og alle tager hensyn til hinanden...

Ingen tvivl om, at han kommer til at trives derude... hvorimod skulle han have gået i almindelig folkeskole, så ville han drukne i mængden... han er meget sensitiv og usikker, men her føler han sig allerede tryg og hans klasselære har allerede fået en kærlighedserklæring af ham...

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

twinboys skriver:

Sikke en dejlig dreng du har og sikke stolt han ser ud

tak... han var også meget artig den dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.