øhhhh... lidt i chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så er jeg lidt i chok. fik taget en test ved lægen i dag. Og den var positiv Jeg har en datter på 10 mdr. og det var bestemt ikke lige meningen. for det første har vi brugt beskyttelse, og for det andet har jeg altid fået af vide af div. gyn. at jeg ville have svært ved at blive gravid... men åbenbart ikke. er stadig i chok, men er da så småt begyndt at udskifte chokket med glæde  Det hjalp lige at komme ud med det. det er jo ret begrændset, hvor mange man kan fortælle det til, før man selv lige har vænnet sig til tanken.  tak fordi i læste med. hilsen kommende mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

tillykke ...  de får med garanti meget glæde af hinanden når de bliver større ...

glæder mig til at anonymiteten bliver ophævet så vi finder ud af hvem du er ...

hhuuuuuhh ... bliver jo helt skruk

Anmeld

15. august 2011

Nimbus1984

Tillykke, sikke et chok du må have fået. Men et dejligt chok efterhånden.

Anmeld

15. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så er jeg lidt i chok. fik taget en test ved lægen i dag. Og den var positiv Jeg har en datter på 10 mdr. og det var bestemt ikke lige meningen. for det første har vi brugt beskyttelse, og for det andet har jeg altid fået af vide af div. gyn. at jeg ville have svært ved at blive gravid... men åbenbart ikke. er stadig i chok, men er da så småt begyndt at udskifte chokket med glæde  Det hjalp lige at komme ud med det. det er jo ret begrændset, hvor mange man kan fortælle det til, før man selv lige har vænnet sig til tanken.  tak fordi i læste med. hilsen kommende mor til 2

jeg fik afvide at jeg ALDRIG kunne få børn fordi min anoreksi havde total ødelagt mine ægestokker og liv mor...

jeg har nu to piger, fårt 2 aborter og haft 6 SA'er.... så det er ik altid de har ret de kære gyn.

men STORT tillykke til jeg begge

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

mange tak alle  nu glæder jeg mig bare til det bliver lidt mere virkelig det hele.

Anmeld

15. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Jeg har 17 mdr. mellem min dreng og pige, og de har bare så meget glæde af hinanden

Anmeld

15. august 2011

GitteC78

Tillykke  Håber du kan vænne dig til tanken.

Kender selv til at få et chok. Jeg fik også et chok for ca 5 uger siden, vi har en søn på snart 11 mdr. og er gravid i uge 12. Det var noget af et chok at finde ud af at man snart skal være mor igen. Det tog mig noget tid at vænne mig til det, nu glæder jeg mig bare til vi skal til scanning og se den lille

Anmeld

15. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

T I L L Y K K E

- Hilsen en mor til to lækre drenge med 11 mdrs mellemrum

Anmeld

15. august 2011

Nessie

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.