nogen med engelske bulldogs, mobs eller engelske staffordshi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2011

henh01

Hejsa

Nogen der har en af ovenstående hunde og som vil dele lidt erfaringer og måske lidt billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Carl-Emil's mor

henh01 skriver:

Hejsa

Nogen der har en af ovenstående hunde og som vil dele lidt erfaringer og måske lidt billeder?

Angelic Staff (mener jeg det hedder ) Laver FANTASTISK lækre staffer  de er virkelig helt i top og er ekstrem anerkendte.

Af de tre racer du nævner er det også staffen jeg har bedst erfaring med gennem mit arbejde med foder og vejledning af hunde, de er dem der har færrest problemer blandt andet Selvfølgelig kan du ramle ind i dem der bliver syge men fra en ordentlig opdrætter er det ret svært + den vil dig SÅ meget . Så vil du have et godt samarbejde med din hund så er det helt klart en kanon race

Anmeld

15. august 2011

henh01

Höör skriver:

Angelic Staff (mener jeg det hedder ) Laver FANTASTISK lækre staffer  de er virkelig helt i top og er ekstrem anerkendte.

Af de tre racer du nævner er det også staffen jeg har bedst erfaring med gennem mit arbejde med foder og vejledning af hunde, de er dem der har færrest problemer blandt andet Selvfølgelig kan du ramle ind i dem der bliver syge men fra en ordentlig opdrætter er det ret svært + den vil dig SÅ meget . Så vil du have et godt samarbejde med din hund så er det helt klart en kanon race

Tusind tak for dit svar.

Vi havde en amerikans staffordshire terrier, som desværre blev syg og vi valgte at aflive ham, men det var en dejlig hund.. Det ødelagde rigtrig meget for vores hund at hundeloven kom og de blev tvunget til at have mundkurv på og kort snor, hvilket gjorde at den ikke kunne stimuleres af andre ligestillede hunde.

Vil kigge nærmere på angelic staff.

Anmeld

15. august 2011

henh01

Höör skriver:

desværre tror jeg den bliver for stærk.

Anmeld

15. august 2011

Carl-Emil's mor

henh01 skriver:

desværre tror jeg den bliver for stærk.

Den nye hundelov skader på rigtig mange punkter for når man står fra første paket og ser til så ser man også problemet : Ejerne...

Vi har mange heroppe der har dem hvor problemet vedrørende deres styrke ikke er eksisterende.. men besøg og snak evt med Angelic Staff hvis det er  de er super søde

Anmeld

15. august 2011

*Millemus*

Jeg har en Moppe dreng - han er simpelthen SÅ skøn. Han er jo ikke kæmpe stor 10-11 Kg og han er den mest fantastiske familiehund man kan tænke sig. Den er så mild, den kræver ikke det vilde motion. Vores barn på dengang 4 år kunne kramme ham og bære på ham mm. Den knytter sig meget til den primære omsogsperson, i vores tilfælde mig. Den skal helst med over det hele derhjemme, også gerne når jeg går på toilet mm. Den kan ligge i den dybeste søvn, så snart jeg rejser mig fra sofaen så løber den efter - skøre hund. Den snorker en del, men det vænner man sig til.

Jeg syntes vi har verdens bedste hund

Anmeld

15. august 2011

MigSS

har en veninde der har en engelsk bulldog bla. til salg, hvis det det du søger? super dejlig og tryg dreng på 6 måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.