Hcg tal - hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.252 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2011

LouiseLouise

Hej Alle

Jeg har fået taget mit hcg tal hos lægen - mit er 260 (uge 5 + 5) og min læge skriver at det gerne skulle være over 500!
Hun skriver ikke noget om det har betydning og jeg kan ikke få fat på hende...

Er der nogle af jer, som har styr på det? betyder det noget? er alt som det skal?

Lidt nervøs for hvad det har at sige...

Det skal lige sige, at de første tests jeg tog var meget svage (ca. omkring der da min blodprøve blev taget) og i går var testen MEGET tydelig!! Så håber det er et godt tegn..

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

S-anne

Hej Louise

Jeg fandt en tabel i en tidligere tråd:

https://www.baby.dk/debat/36167pi1/3--kvartal-2010/hcg-tal.aspx

Så kan du se hvordan dit tal ligger i forhold til hvor langt du er

MVH Sanne

Anmeld

15. august 2011

aarhusmor

Du skal ikke lige umiddelbart tænke over hvad din læge skriver, der er ikke nogen formel for hvor meget HSG der skal være. Kun anslåede værdier. Det der er vigtigt er at de HCG stiger. Igen anslår man at det stiger til det dobbelte hver 3. dag. Men selv her kan det være forskelligt fra person til person.

Dernæst ved jeg ikke om du ÆL tester, men hvis ikke er der stor usikkerhed om tidspunktet hvor du blev befrugtet. Så få det tjekket præcist efter 3 dage igen

Anmeld

16. august 2011

LouiseLouise

aarhusmor skriver:

Du skal ikke lige umiddelbart tænke over hvad din læge skriver, der er ikke nogen formel for hvor meget HSG der skal være. Kun anslåede værdier. Det der er vigtigt er at de HCG stiger. Igen anslår man at det stiger til det dobbelte hver 3. dag. Men selv her kan det være forskelligt fra person til person.

Dernæst ved jeg ikke om du ÆL tester, men hvis ikke er der stor usikkerhed om tidspunktet hvor du blev befrugtet. Så få det tjekket præcist efter 3 dage igen

Det lyder godt!

Jeg skal til lægen igen på torsdag og ha' taget en ny prøve - synes bare der er lææææænge til, hehe... har ikke så meget tålmodighed

Jeg har ikke brugt ÆL, så ved ikke den præcise dato.

Men tusind tak for dit svar, så kan jeg tage det mere roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.