Lille begyndende mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2011

FrkAnnette

Jeg er i dag 8 + 5, og kæresten og jeg tager billeder hver lørdag morgen, før jeg har spist mad osv, så det ikke påvirker mavebillederne. Nu har jeg siddet og sammenlignet billedet fra 5 + 3 og 8 + 3, og man kan da se at der er begyndt at ske en lille smule

Hvad siger i?

Det første er 5 + 3 og det nederste er 8 + 3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Jeg er i dag 8 + 5, og kæresten og jeg tager billeder hver lørdag morgen, før jeg har spist mad osv, så det ikke påvirker mavebillederne. Nu har jeg siddet og sammenlignet billedet fra 5 + 3 og 8 + 3, og man kan da se at der er begyndt at ske en lille smule

Hvad siger i?

Jeps, man kan godt se der begynder at ske lidt nu! Jeg føler mig som en stolt mor, når jeg ser dine billeder. Haha

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Frøken J. skriver:

Jeps, man kan godt se der begynder at ske lidt nu! Jeg føler mig som en stolt mor, når jeg ser dine billeder. Haha

Haha, hvorfor dog det?

Anmeld

15. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Haha, hvorfor dog det?

Jamen jeg ved ikke! Nok fordi jeg har kendt dig i så mange år, så er det ekstra specielt

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Frøken J. skriver:

Jamen jeg ved ikke! Nok fordi jeg har kendt dig i så mange år, så er det ekstra specielt

Hvor er du sød Håber at min rigtige mor har det på samme måde. Har i hvert fald lige sendt en mail til hende, med billederne.

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

lillePutte skriver:

Hvad siger i?

hihiii vi har samme termin

https://www.baby.dk/debat/127505pi1/uge-9/3-mavebilleder-fra-start-til-i-dag-83-.aspx#GoToMessage

Jeg bilder mig også ind at man kan se det, men altså der er ikke andre end mig der ka se det sådan IRL men det er rart at ha nogle billeder hvor der er lidt forskel 

og tillykke med spiren  

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Giraffen skriver:

hihiii vi har samme termin

https://www.baby.dk/debat/127505pi1/uge-9/3-mavebilleder-fra-start-til-i-dag-83-.aspx#GoToMessage

Jeg bilder mig også ind at man kan se det, men altså der er ikke andre end mig der ka se det sådan IRL men det er rart at ha nogle billeder hvor der er lidt forskel 

og tillykke med spiren  

Haha, hvor er det bare pudsigt. Og vi skal også begge til det første lægebesøg i morgen

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

lillePutte skriver:

Haha, hvor er det bare pudsigt. Og vi skal også begge til det første lægebesøg i morgen

Uha nej mit er faktisk blevet rykket Jeg var til 1. 'lægebesøg' igår hvor det bare var en sygeplejerske og så skal jeg ned og ha første officielle lægebesøg på fredag, men det sku kun ta et par minutter

Men håber snart der kommer scanningsbrev fra Skejby

Hvordan går din graviditet ellers? jeg ka sove hele tiden og så ind imellem er jeg lige frisk et par dage og så er jeg helt død igen

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Giraffen skriver:

Uha nej mit er faktisk blevet rykket Jeg var til 1. 'lægebesøg' igår hvor det bare var en sygeplejerske og så skal jeg ned og ha første officielle lægebesøg på fredag, men det sku kun ta et par minutter

Men håber snart der kommer scanningsbrev fra Skejby

Hvordan går din graviditet ellers? jeg ka sove hele tiden og så ind imellem er jeg lige frisk et par dage og så er jeg helt død igen

Nå, altså. Men det var da lidt pudsigt alligevel Jeg har allerede bestilt tid til NF, d. 12. september. Bestilte det for nogle uger siden, så det er rigtig spændende at se frem til Synes det svinger meget. Den ene dag er jeg meget sulten, træt og dårlig. Andre dage mærker jeg overhovedet intet til det

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

lillePutte skriver:

Nå, altså. Men det var da lidt pudsigt alligevel Jeg har allerede bestilt tid til NF, d. 12. september. Bestilte det for nogle uger siden, så det er rigtig spændende at se frem til Synes det svinger meget. Den ene dag er jeg meget sulten, træt og dårlig. Andre dage mærker jeg overhovedet intet til det

eeej ka man selv bestille? jeg fik af vide jeg sku vente på brev fra Skejby, og det ligger lige oveni skolestart så håber det ikke falder sammen (ska skrive bacheloropgave så vil helst ikke misse en masse vigtigt) - hmm gad vide om jeg selv kan bestille også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.