Kan man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Stumpen

Hej tøzer..

Har lige brug for jeres mening..
Jeg er jo snart færdig udd. og havde egentlig ikke tænkt mig at gøre noget ud af det, men altså det er jo lidt stort alligevel...

Men som I jo nok ved, så er det ikke ligefrem penge der hænger på træerne her i huset og får jeg ikke vikararbejde får jeg først penge igen den 31.marts...

Mit spørgsmål er kan jeg godt invitere familie (forældre, søskende og søskendebørn=21) på hotel til spisning, men at de selv skal betale drikkelse??
Qnus Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

g.seerup

Det synes jeg sagtens du kan.. er selv blevet inviteret til fødselsdag engang, hvor vi selv skulle betale for maden også..det syntes jeg så var lidt spøjst, men drikkelse absulut jo evt kunne du også sige du gav det første glas hvis du ville have det bedre med det..

Anmeld

8. januar 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Hej tøzer..

Jeg er jo snart færdig udd. og havde egentlig ikke tænkt mig at gøre noget ud af det, men altså det er jo lidt stort alligevel...

Men som I jo nok ved, så er det ikke ligefrem penge der hænger på træerne her i huset og får jeg ikke vikararbejde får jeg først penge igen den 31.marts...

Mit spørgsmål er kan jeg godt invitere familie (forældre, søskende og søskendebørn=21) på hotel til spisning, men at de selv skal betale drikkelse??
Qnus Anja..

Ja, det ser jeg ingen problemer i...

Anmeld

8. januar 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Hej tøzer..

Qnus Anja..

Det kan man da sagtens Jeg har også været til fester hvor der var sammenskud af både mad og drikke. Det vigtigste er i mine øjne at man får hygget sig sammen og fejret dig
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.