Øv må lige ud med mine frustrationer...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste har to fantastiske børn med sin eks kæreste og jeg har et barn med min.. problemet er at vi køre skiftevis weekender så vi har aldrig børnene sammen

Jeg har prøvet at snakke med faren til mit barn men da han har et barn det også skal passe med var han ikke særlig glad for at bytte (helt forståeligt)

Men min kæreste spøger så sin eks og hun afviser med det samme, hun vil på ingen måde bytte og det er på trods af at hun ikke har noget det skal passe med. De weekender hun plejer at have børnene får hun dem tit passet ved hans forældre, så som jeg kan se det ville det jo gavne hende hvis hun byttede.

så kan man altså godt tænke sikke en møg k....  

Nogle ideer til hvordan man kunne få det ændret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Lone Jakobsen

der er desværre ikke andet for end at blive ved med at tale med hende. vi har samme problem når det kommer til jul/nytår.

ellers ku i jo (hvis i har overskud til det) tilbyde at passe børnene for hende de weekends hvor hun alligevel får dem afsat til bedsteforældrene. så har i da børnene sammen af og til.

Anmeld

15. august 2011

tinasmor

Ved godt det måske ikke er så fair (og bedsteforældrene er jo sikkert glade for at have dem) men måske hvis hans forældre ikke passede dem så meget i de weekender hvor hun har dem, så ville hun måske være mere villig til at bytte weekend.

Jeg kan forstå man ikke vil bytte hvis det er pga arbejde eller lign. men hvis det bare er for at genere jer, så forstår jeg det simpelthen ikke.

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Ved godt det måske ikke er så fair (og bedsteforældrene er jo sikkert glade for at have dem) men måske hvis hans forældre ikke passede dem så meget i de weekender hvor hun har dem, så ville hun måske være mere villig til at bytte weekend.

Jeg kan forstå man ikke vil bytte hvis det er pga arbejde eller lign. men hvis det bare er for at genere jer, så forstår jeg det simpelthen ikke.

Jeg er slet ikke itvivl om at det kun er for at genere os. Hun vil gøre alt for at få ham tilbage. Før han mødte mig havde han ingen problemer med at bytte weekender engang imellem. Hun arbejder i en børnehave, så arbejde i weekenderne kan det jo næsten ikke være. Hun har fodboldkamp hver søndag men det er ens hver weekend.

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

der er desværre ikke andet for end at blive ved med at tale med hende. vi har samme problem når det kommer til jul/nytår.

ellers ku i jo (hvis i har overskud til det) tilbyde at passe børnene for hende de weekends hvor hun alligevel får dem afsat til bedsteforældrene. så har i da børnene sammen af og til.

Vi har foreslået at vi kunne passe børne de weekender hun ikke har tid til dem, men det vil hun slet ikke gå med til for så har han dem mere end de har aftavlt. Men hun vil gerne aflevere dem hos hans forældre. Jeg begriber ikke hvordan nogle kvinder bruger børnene som magt i sådan siturationer. Jeg ville være lykkelig hvis det var faderen til mit barn der kom og spurgte om han skulle hjælpe en weekend eller to

Anmeld

16. august 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Vi har foreslået at vi kunne passe børne de weekender hun ikke har tid til dem, men det vil hun slet ikke gå med til for så har han dem mere end de har aftavlt. Men hun vil gerne aflevere dem hos hans forældre. Jeg begriber ikke hvordan nogle kvinder bruger børnene som magt i sådan siturationer. Jeg ville være lykkelig hvis det var faderen til mit barn der kom og spurgte om han skulle hjælpe en weekend eller to

Har dem mere end aftalt?

Det er vel ikke det det handler om? Så kan man også vende den og sige at hun har børnene mere end faderen...det er vel heller ikke fair. I stedet burde hun blive glad for at hendes børn har en far, der vil være der for børnene og ikke omvendt. Hvis min x tilbød sådan noget, så ville jeg blive rigtig glad.....desværre ville han aldrig tilbyde det, da han helligere sig sine friweekender til sig selv.

Nu ved jeg ikke hvor længe de har været x´er og om de har haft et ret problematisk samarbejde tidligere omkring børnene. Der kan jo ligge flere ting bag. Men jeg kommer aldrig til at fatte de forældre, der bruger børnene imod hinanden

Anmeld

16. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

åh ja, så er det sørme ikke nemt.

bliver så ærgelig når jeg hører om den slags ting, for jeg synes hun handler utroligt egoistisk, og det er kun børnene der taber på det.

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

åh ja, så er det sørme ikke nemt.

bliver så ærgelig når jeg hører om den slags ting, for jeg synes hun handler utroligt egoistisk, og det er kun børnene der taber på det.

Jeg begriber ikke hvordan man kan handle så egoistisk

Jeg har selv kæmpet i to år for at faderen til mit barn ville se ham nu er det endelig lykkeds, jeg ville da være oven ud lykkelig hvis det var ham der tilbød at hjælpe...

Men alle deres fælles venner har også sagt at hun kun gør det i håb om at vi vil køre surt i det så vi går fra hinanden og hun så måske kan få ham tilbage igen på trods af at det er næsten to år siden de gik fra hinanden og hun også har fundet en anden

Anmeld

16. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jeg begriber ikke hvordan man kan handle så egoistisk

Jeg har selv kæmpet i to år for at faderen til mit barn ville se ham nu er det endelig lykkeds, jeg ville da være oven ud lykkelig hvis det var ham der tilbød at hjælpe...

Men alle deres fælles venner har også sagt at hun kun gør det i håb om at vi vil køre surt i det så vi går fra hinanden og hun så måske kan få ham tilbage igen på trods af at det er næsten to år siden de gik fra hinanden og hun også har fundet en anden

tåbelige kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.