Ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

2babygirls

annec skriver:

Ja, nu er der jo ikke lang tid til fødslen (forhåbeligt), er 40+0, og tænker rigtig meget om ammingen.

Jeg ønsker virkelig at amme, men når jeg siger det til folk, siger de bare, ja nu må vi se om du overhovedet kan amme.

Så vil gerne høre, ammede du? havde du nok mælk? Var der nogle problemer med ammingen?

Hold da op for en positivitet du møder.

Man kan da amme hvis man vil, det er bare ikke sikkert at det er rart for mor eller barn eller at der er mælk nok.

Krydser fingre for at du får en dejlig amning med dit barn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

SjeBets

annec skriver:

Ja okay, troede jeg faktisk ikke at man måtte. Altså både amme og give modermælkserstatning.

jow men de kan bare finde på at droppe at vil have bryst fordi det andet er nemmere, og det smager jo heller ikke ens. Jeg ammede til de begge var 6 mdr. og jeg kunne bare ikke holde drengen mæt, han var som sagt også en basse, og grådig .. så vi supleret 

Anmeld

15. august 2011

Jakob'sMor

annec skriver:

Ja, nu er der jo ikke lang tid til fødslen (forhåbeligt), er 40+0, og tænker rigtig meget om ammingen.

Jeg ønsker virkelig at amme, men når jeg siger det til folk, siger de bare, ja nu må vi se om du overhovedet kan amme.

Så vil gerne høre, ammede du? havde du nok mælk? Var der nogle problemer med ammingen?

Ja jeg ammede - men fik desværre galdesten 14 dage efter fødslen så kom i dyb narkose og så var mælken væk jeg havde rigtig meget mælk - når Jakob spise ved et bryst løb det ud af det andet.

Bare giv dig tid til at få det op og køre, ja det gør ondt i starten men det går væk når du vender dig til det..

Sender dig lige lidt vestøv

Anmeld

15. august 2011

annec

Anneiris skriver:

Jeg ville rigtig gerne amme, så det gjorde jeg... I 1½ mdr :/
Hun hang ved mine bryster konstant! Når hun ikke gjorde skreg hun, men så prøvede jeg MME og så skreg hun ikke mere.
- Alt i alt, så ja.. Jeg ammede, men kun i 1½ mdr

- Held og lykke, og håber du kan amme fuldt ud <3 

Mange tak, håber jeg også

Anmeld

15. august 2011

annec

Tina&Martin skriver:

Hold da op for en positivitet du møder.

Man kan da amme hvis man vil, det er bare ikke sikkert at det er rart for mor eller barn eller at der er mælk nok.

Krydser fingre for at du får en dejlig amning med dit barn!!!

Mange tak skal du have

Anmeld

15. august 2011

Mother-love

annec skriver:

jeg har svaret nej fordi jeg kun ammede i en månede. fordi jeg ikke havde mælk nok til at mætte Isabella. selvom jeg havde hende ved brystet hele tiden så ville min krop bare ikke danne mælk nok til hende.. men jeg havde allerede problemet med råmælken dagen efter hun var født havde jeg heller ikke nok råmælk til hende så hun måtte havde lidt mme. men det er rigtig hårdt at starte op på at få amningen rigtigt igang.. men efter en månede gav jeg op fordi jeg på den månede kun havde haft en 3-4 dage hvor amningen havde været god hele dagen.. og det var kort efter mælken var løbet til, ellers var det bare et helvede... jeg var rigtig ked af at jeg ikke kunne amme..

Men noget andet er du skal ikke lytte på folk. du er nødtil at tro på at amningen nok skal fungere. for hvis du ikke tror på at den fungere så vil den heller ikke fungere. Jeg var meget stædig og sagde til mig selv at jeg sagtens kunne amme det skulle bare lige falde på plads det hele.. men med 14 dage hvor Isabella skreg 24 7 så stoppede jeg for jeg kunne simpelthen ikke holde til det mere får hun hang i mine bryster hele tiden og skreg hele tiden jeg fik minus søvn og var total græde færdig...

men tro på du kan så kommer du langt og de fleste kan amme.

Anmeld

15. august 2011

kirsti

jep jeg ammede, faktisk supplerende indtil han var 1,5 år.

Hvad angik mælk var det intet problem. Da han var 14 dage gammel havde vi sp og han havde taget 700g på, på 9 dage.

Han har aldrig fået mme jeg havde nok mælk hele vejen igennem

Anmeld

15. august 2011

annec

Jakob'sMor skriver:

Ja jeg ammede - men fik desværre galdesten 14 dage efter fødslen så kom i dyb narkose og så var mælken væk jeg havde rigtig meget mælk - når Jakob spise ved et bryst løb det ud af det andet.

Bare giv dig tid til at få det op og køre, ja det gør ondt i starten men det går væk når du vender dig til det..

Sender dig lige lidt vestøv

Åh lyder ikke sjov med galdesten da

Ja okay.. Mange tak skal du have

Anmeld

15. august 2011

Dansker i England

Jeg ville gerne amme min datter men kunne desværre ikke, så jeg pumpede mælken i to mdr, til jeg en dag ikke havde mere, og så kom hun over på mme. Jeg håber meget, at jeg med den rette støtte og vejldning kan amme denne gang.

Anmeld

15. august 2011

merle2010

jeg ammede kun i 3 dage mælken ville bare ikke løbe til, og når den lille ikke lå ved brystet så skreg hun som en sindsyg jeg sad og ammede i 3 dage og så opgav jeg.. kunne kun pumpe 4 ml ud på hver bryst, selvom jeg sad med maskinen i en halv time

det var vildt frustrerende, og jeg ønskede så inderligt at amme... men håber og beder til at jeg kan amme mit næste barn.. vil så gerne være langtidsammer, og synes det var super dejligt den hygestund hvor jeg gav flasken.. så håber inderligt at jeg kan amme..

for at alt går som det skal med dig... husk at der er mange der ammer deres børn uden problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.