Tigerspring eller bare nye udfordringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Smilendesussi

Liva bliver 4 mdr. i morgen og de sidste stykke tid har vi egentligt haft en god "rytme" med at hun kom i seng omkring kl. 21 og sov til 3-4 tiden, hvor hun så blev ammet igen. Så vågnede hun godt nok ved 5-6 tiden igen, hvor hun også blev ammet. Men den sidste uges tid er der kun gået 2 timer mellem hver amning om natten. Jeg ved ikke om hun er ved at sætte produktionen op eller bare har behov for mere tryghed.

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

mortil4dejligepiger

Smilendesussi skriver:

Liva bliver 4 mdr. i morgen og de sidste stykke tid har vi egentligt haft en god "rytme" med at hun kom i seng omkring kl. 21 og sov til 3-4 tiden, hvor hun så blev ammet igen. Så vågnede hun godt nok ved 5-6 tiden igen, hvor hun også blev ammet. Men den sidste uges tid er der kun gået 2 timer mellem hver amning om natten. Jeg ved ikke om hun er ved at sætte produktionen op eller bare har behov for mere tryghed.

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Hej

Jeg har lige skrevet indlæg om min datter. Hun er 3½ måned og har længe sovet fra kl. 19 om aftenen til 3-4 tiden uden amning imellem. Hun er nu begyndt at vågne allerede kl. 1 også og skal ammes der. Tænker det måske kan være det samme som din datter og at det dermed kan være alderen?

Anmeld

16. august 2011

Smilendesussi

Ja, det lyder bestemt som det samme. Jeg håber bare ikke det kommer til at stå på i lang tid, det er da lidt hårdt at være oppe så mange gange om natten.

Anmeld

17. august 2011

MyLove E

Min søn er 3mdr og han har fra han var 2 uger gammel sovet fra kl 21-22 til klokken 4-5 stykker. Den sidste uge har han været vågn hver 2 time og vil spise.

Har lige snakket med SP, hun sagde at jeg skulle prøve at give ham lidt kamille the når han vågne første gang. For det er for kort tid i mellem han spiser så han kunne få ondt i maven af det.

Så vi prøver kamille the i aften :-)

Anmeld

17. august 2011

mortil4dejligepiger

Smilendesussi skriver:

Ja, det lyder bestemt som det samme. Jeg håber bare ikke det kommer til at stå på i lang tid, det er da lidt hårdt at være oppe så mange gange om natten.

Det går helt sikkert over igen! Mine tre andre piger sov alle igennem uden mad da de var 5 mdr. og tidligere. Så det håber jeg også lillepigen gør og din med!

Anmeld

17. august 2011

mortil4dejligepiger

Tauf skriver:

Min søn er 3mdr og han har fra han var 2 uger gammel sovet fra kl 21-22 til klokken 4-5 stykker. Den sidste uge har han været vågn hver 2 time og vil spise.

Har lige snakket med SP, hun sagde at jeg skulle prøve at give ham lidt kamille the når han vågne første gang. For det er for kort tid i mellem han spiser så han kunne få ondt i maven af det.

Så vi prøver kamille the i aften :-)

Spændende hvad han siger til det! Du må lige opdatere når det er prøvet af

Anmeld

17. august 2011

MyLove E

mortil4dejligepiger skriver:

Spændende hvad han siger til det! Du må lige opdatere når det er prøvet af

Ja det skal jeg gøre :-)

Anmeld

17. august 2011

Line Højdal

Lyder præcis som det vi oplever herhjemme med Aske... Mit bud er bare at det måske er ved at være tid til lidt mere solid mad (altså grød/mos eller måske vælling til natten)!! Jeg har helt sikkert fernemmelsen af at lillemanden vågner fordi han er sulten!

Jeg har forsøgt at fange sp, men venter på svar... så kan jeg evt give tilbagemelding på hvad hun siger

Line

Anmeld

19. august 2011

Smilendesussi

Jeg vil også meget gerne høre, hvordan det går med kamillen  Jeg har nu haft to "normale" nætter, hvor Liva er gået i seng kl. 21 og vågnet ved 3-4 tiden. Så måske skulle produktionen bare sættes op her. Men jeg er nu glad nok for at SP snart kommer og snakker om mad, så må vi se om jeg får flere normale nætter eller om jeg skal forsætte med spisning hver 2. time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.