velkommen i skønne mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2009

Sofie

Ja-ja.. jeg er her da også.. Skal bare liiige finde ud af det hele. men altså.. jeg er ikke helt overbevist endnu.. kan dog heller ikke logge på NB men denne her side kører simpelsthen bare så langsomt herhjemme. det er heelt vildt.. så jeg har ikke lige tålmodighed nok.. måske det bliver bedre.. Om ikke før, så når vi snart får en ny net forbindelse.. men altså dejligt at se jer andre her.. og også lidt underligt.. Tror dog ikke jeg helt kan slippe NB, ihvertfald ikke endnu.
Kh Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Sofie

Tina2 Gå ind under start og så kan du redigerer din profil, sætte børn ind osv osv.. hold op, der er noget jeg kan finde ud af, det er da helt fantastisk.. Måske med en smule hjælp fra Zafir *gg* kan dog ikke få de smileys på og kan ike finde ud af om man direkte kan gå ind og besvarer, dvs altså lige under dit spørgsmål..
Kh Sofie

Anmeld

7. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Hvordan sætter jeg profilbillede ind???? (se jeg begynder allerede med mine spørgsmål, fordi jeg synes det er et værre roderi herinde, til jeg finder ud af det hele, ha ha)

Start-> ret profil.

Der inde er der masser af valgmuligheder til, hvad man kan gøre med sin profil

Ellers så må jeg hjælpe dig på msn i morgen...

Anmeld

8. januar 2009

Susan1978

hold da op i er gode..

mht smileys så skal i trække dem over i jeres indlæg...

i får da lige et billede af Emil banditten

ja og hvordan gør man så lige det, man skal bruge det lille ikon der ligner et bjerg med en sol.. picture.
Det billede du skal uploade skal ligge på en hjemmeside af en art. IG duer desværre ikke. Så skal du højreklikke på billedet og så egenskaber, der står så en url adresse som du skal kopiere ind i feltet som kommer op når du trykker på ikonet med bjerg og sol.

Susan

Anmeld

8. januar 2009

Marie;-)

Her er jeg så!

Marie - som dog stadig synes det er noget vemodigt hvis marts2004 helt skal forlade NB hvor vi klart var den sejeste gruppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.