Mærkelig opførsel fra min kat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Jemion

Min ene kat plejer kun at være fars kat altså total mor hader!! , men igår og idag går han og kalder, når jeg så kalder på ham kommer han stormene og spinder og mijaver og vil kæle fuldstændig hæmningsløst som om han aldrig bliver kælet..

Andre hvis dyr der er begyndt at opfører sig mærkeligt hertil sidst i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Mira0911

Min hund foretager de samme ting som jeg laver... Sover når jeg sover, han står først op, når jeg står ud af sengen... Går i køkkenet osv... Dyr kan mærke meget mere end hvad vi lige tror... 

Da jeg ventede Julie var han slet ikke sådan, der var han også kun hvalp... 

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Tja nu har jeg jo kun en slange og et pindsvin  De er sq nok lidt ligeglade Men jeg tror da bestemt at hunde og katte kan mærke sådan noget!

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Det kan skyldes mangel på opmærksomhed. Da vi sidate går renoverede lejlighed og ikke var meget i den gamle forandrere vores hun kat sig også fra killerkat til at ville snakke med alle andre ellers ville hun kun snakke med min mand og jeg.

Lige nu opfører hun sig også underligt men er ret sikker på det fordi vores hankat ikke er her mere

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Tja nu har jeg jo kun en slange og et pindsvin  De er sq nok lidt ligeglade Men jeg tror da bestemt at hunde og katte kan mærke sådan noget!

nej nej søde ikke en slange vel. puha jeg ture ikke være i mit eget hjem hvis der var sådan en her.

Og hvordan holder man et pindsvin?

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

nej nej søde ikke en slange vel. puha jeg ture ikke være i mit eget hjem hvis der var sådan en her.

Og hvordan holder man et pindsvin?

Hehe, ja sådan er vi jo så forskellige!

Pindsvinet er skam nemt nok at holde Hun skal bare have kattefodder og vand dagligt - og så have lov at komme ud og rende engang imellem Og så har hun en varmelampe og skjul i både kold og varm ende af terrariet.

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hehe, ja sådan er vi jo så forskellige!

Pindsvinet er skam nemt nok at holde Hun skal bare have kattefodder og vand dagligt - og så have lov at komme ud og rende engang imellem Og så har hun en varmelampe og skjul i både kold og varm ende af terrariet.

hihi er nu glad for jeg ikke kan have et pindsvin med i seng og putter. De må gør frugtelig ondt.

Men sød det er de skab, slangen må gerne blive i zoo for min skyld, dem er jeg så bange for lige som edderkopper

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

hihi er nu glad for jeg ikke kan have et pindsvin med i seng og putter. De må gør frugtelig ondt.

Men sød det er de skab, slangen må gerne blive i zoo for min skyld, dem er jeg så bange for lige som edderkopper

De stikker ikke som folk ofte tror Altså selvfølgelig er pikkene skape, men de stritter kun hvis hun bliver sur eller bange. Ellers kan man sagtens tage hende op og holde hende

Jeg har altid elsket krybdyr!  Og har også haft de skønneste gekkoer!  (Har i det hele taget haft maaaange dyr  hehe) 

Men nej, jeg er bestemt heller ikke fan af edderkopper 

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

De stikker ikke som folk ofte tror Altså selvfølgelig er pikkene skape, men de stritter kun hvis hun bliver sur eller bange. Ellers kan man sagtens tage hende op og holde hende

Jeg har altid elsket krybdyr!  Og har også haft de skønneste gekkoer!  (Har i det hele taget haft maaaange dyr  hehe) 

Men nej, jeg er bestemt heller ikke fan af edderkopper 

iiih så må Nicklas da have et pindsvin, hans far syntes ikke han skal have en kanin, og mår syntes så han skal have en hest for dem elsker han og det syntes faren heller ikke så må et pindsvin da lige være sagden.

Hihi edderkopper er også bare for klamme

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Herhjemme er der sket rigtig meget med vores skønne kat. Hun fik for 13 dage siden endelig lov til at blive en delvis udekat, siden da er hun blevet 1000 gange mere kælen og så i onsdags under fodbold kampen smuttede hun og vi har ikke set skyggen af hende siden, så jeg er lidt et nerverav og vil bare gerne have min lille pige hjem, bare så man ved hun har det godt. - vi tror hun er på elskovs tur, selvom det var meningen vi skulle have begyndt på p-piller til hende, hmmm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.