ej jeg kan sgu blive helt ræd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

ivfmarie

for at der er noget galt. Kender I det? De små sover så længe og helt uden en lyd, at man bliver helt noia-agtig?
Malte er dygtig til at sove middagslur, men vågner altid kl 13.30 og skal trøstes i ca 10 min for så at sove en lille halv time mere.
Idag var der ét piv kl 13.40 - og jeg har sgu ikke hørt mere? Og nu er kl 15.20! Jeg blev nødt til at gå ud og røre lidt ved ham for at være sikker på at der var liv :$
Men han snorker bare lystigt!

Nu vil jeg skynde mig at støvsuge inden han melder sig.

Marie - med sovende barn - nice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Sille

hehe.. ja kender det godt.. eller det vil sige.. det sker jo ik så tit her..>(

men for en uges tid siden sov freja fra 20-halv 7 ... var også lidt nervøs da jeg gik ind til hende.. vi plejer at høre en del (læs: FOR MEGET!!!!>( ) til hende om natten....

Men nyd det...:P

-sille

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

øhhhh kan det være medicinen begynder at virke lidt på ham....lol...bare et hint?

du plejer da ikke at være så nervøs anlagt?

Anmeld

28. februar 2008

Lise

Sikke et PROBLEM, HVA'!!! ;) Lise, hvis søn sjældent sover mere end 40 min af gangen (men kun hvis han bliver trillet lidt først)

Anmeld

28. februar 2008

Helle30

Har hørt mange gange, at de ændrer søvnrytme, hver gang man tror, man har fattet den.
Sådan er det også med Sofie, men selvfølgelig tjekker jeg, når jeg synes, hun har boblet rigeligt længe.

- Helle

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Sikke et PROBLEM, HVA'!!! ;) Lise, hvis søn sjældent sover mere end 40 min af gangen (men kun hvis han bliver trillet lidt først)[/citat] hi hi ;) rolig Mulle, jeg klager jo ikke - var bare lidt paf... Og jeg nåede faktisk både at støvsuge og få omplantet en blomst inden han var helt vågen. Marie - med petitessproblemer, ifølge Lise 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.