fødselsdags - og juleønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.656 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. august 2011

henh01

Ja ved godt jeg er i god tid. Men man kan aldrig være i for god tid.

Lad os lave en fælles tråd hvor vi skriver vores ønsker indtil videre. Kom glad

Jeg ønsker mig:

Thomas Buttenschön's nye album

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

tinasmor

Ved ikke om de virker, men ser meget tillokkende ud: sådan en massagestol (eller sæde til at sætte på en stol) én i god kvalitet.

En ny,god voksdug til spisebordet.

Og så i den helt store størrelse: fra manden og jeg til os selv: Ny sofa og nyt sofabord (som så må vente til den mindste bliver et par år så de første "fare" er over med gulp, babyfinger osv.

En ny læbestift

en ny optager som kan optage HDD og DVD.

Noget som kan skjule alle de grimme ledninger bag tv´et

En ny, varm og god vinterjakke og støvler

Anmeld

15. august 2011

Ryberg

jeg ønsker mig et udendørs tørrestativ (sådan et i træ) ..

Så ønsker jeg mig en håndstøvsuger, Rosendahl de store drikkeglas, Rosendahl Termokande (den aflange) ..

Ønsker mig.... penge haha

En ny opgradering af min alliance ring (Håber manden læser med! )

en tattoo ..

ja.. mange andre ting, men lige hvad jeg kunne huske

Anmeld

15. august 2011

NinaNymannMadsen

jeg skal alligevel til og tænke på julegave ønsker for mig, Asta maria og hende den lille inde i maven der kommer om halvanden måned godt og vel og fælles for mig og kæresten.
min mormor handler nemlig julegaver i oktober da hun er i kørestol og ikk kan komme ud hvis det begynder at sne og hvis det er meget dårligt vejr kan hun heller ikke da hun fejler nogen ting der gør hun ikk kan tåle vinden for meget heller.

min indtil videre så er min egen ønskeliste (noget er fælles ønsker)

tøj
gavekort
pyntepuder til sofaen
billeder til væggene
nye rullegardiner til stuen

rosendhal alt undtagen vand glas da vi har 6 af dem.
håndklæder
sengetøj
nye sofaer
nyt spisebord + stole

det sådan lige det jeg er kommet frem til indtil videre.

Anmeld

15. august 2011

Sofia

Jeg ønsker mig en Iphone, en Kitchen Aid røremaskine, et spejlrefleks kamera og en Mulberry taske... Hmm, lidt dyre ønsker hehe, men skal til USA i november, og prøver at spare sammen til at kunne købe én af tingene. Nu skal jeg så bare beslutte mig hvilken jeg ønsker mig mest.....

Derudover ønsker jeg mig Ole Henriksen rens til ansigtet, en sort cardigan med uld i, en marineblå cardigan med guldknapper fra Edith & Ella, en mango bodylotion fra Body Shop og en læbestif i en rød-brun nuance fra chanel! Kom glad kom jul!

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

En ny sofa , nyt køkken , nyt spisebord og sofabord ..
Ærgeligt hele familien er gået over til at give Caroline gaver i stedet for os :b

Anmeld

15. august 2011

Sakris

Sofia skriver:

Jeg ønsker mig en Iphone, en Kitchen Aid røremaskine, et spejlrefleks kamera og en Mulberry taske... Hmm, lidt dyre ønsker hehe, men skal til USA i november, og prøver at spare sammen til at kunne købe én af tingene. Nu skal jeg så bare beslutte mig hvilken jeg ønsker mig mest.....

Derudover ønsker jeg mig Ole Henriksen rens til ansigtet, en sort cardigan med uld i, en marineblå cardigan med guldknapper fra Edith & Ella, en mango bodylotion fra Body Shop og en læbestif i en rød-brun nuance fra chanel! Kom glad kom jul!

Spejlreflekskameraet!!!!! Det kommer du ikke til at fortryde. Men det gør du nok heller ikke med de andre ting

Anmeld

15. august 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

En ny sofa , nyt køkken , nyt spisebord og sofabord ..
Ærgeligt hele familien er gået over til at give Caroline gaver i stedet for os :b

Haha... de ønsker hopper jeg med på... (bortset fra køkkenet)

Samt gummistøvler og en masse hobbyting.

Anmeld

15. august 2011

Mathilde

Jeg ønsker mig:

Penge til studiebøger

Tøj eller penge til tøj

Ny voksdug

At få lavet et lille kontor/lektieplads i soveværelset

Det er det jeg ved lige nu at jeg ønsker mig, men der skal nu nok komme flere ønsker til

Anmeld

20. august 2011

henh01

jeg ønsker mig også en elektronisk bagevægt og et spejlrefleks kamera.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.