2 jordmoderbesøg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Mca<3

Er lige kommet fra mit nr 2 besøg hos jordmoderen ,, Er i uge 28 ,, 29 i morgen . Hun sagde at der var rigeligt barn derinde ,, hmm ,, tippede ham til 1500 g ,, Hva er jeres blevet tippet til i uge 28-29 ???? Syntes 1500 lyder stort . Min søn vejede 4200 g da han blev født og blev tippet til 1300 g i uge 30 ... Hjælp ... nu vil jeg da ikke føde ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Er lige kommet fra mit nr 2 besøg hos jordmoderen ,, Er i uge 28 ,, 29 i morgen . Hun sagde at der var rigeligt barn derinde ,, hmm ,, tippede ham til 1500 g ,, Hva er jeres blevet tippet til i uge 28-29 ???? Syntes 1500 lyder stort . Min søn vejede 4200 g da han blev født og blev tippet til 1300 g i uge 30 ... Hjælp ... nu vil jeg da ikke føde ,,

da jeg var i 31+1 der blev min lille dreng skudt til 1600... Jordmødrene er altså gode til at skyde dem større end de er.

Anmeld

7. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

da jeg var i 31+1 der blev min lille dreng skudt til 1600... Jordmødrene er altså gode til at skyde dem større end de er.

Ja det vil jeg håbe Hvor meget er det de små bebser tager på¨om ugen ??? Ca

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ja det vil jeg håbe Hvor meget er det de små bebser tager på¨om ugen ??? Ca

hmm er det ikke omkring 2-300? uha du må ikke hænge mig op på det det synes jeg bare jeg har hørt

Anmeld

7. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

hmm er det ikke omkring 2-300? uha du må ikke hænge mig op på det det synes jeg bare jeg har hørt

Hm jeg kan heller ikke huske det ,, skal til tilvægts scanning fredag så får vi af se hvor dygtig min jordmoder er ,,,

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hm jeg kan heller ikke huske det ,, skal til tilvægts scanning fredag så får vi af se hvor dygtig min jordmoder er ,,,

Ja det bliver spændende... hmm den scanning er jeg blevet snyt for

Anmeld

7. januar 2009

Mca<3

Nej nej ,, Det er ikke noget vi kører herovre på sjælland ...
Jeg har en stofskifte sygdom så bliver scannet hver måned for at holde øje med om han vokser Men det tror jeg nu han gør ,,, Jeg gør i hvert tilfælde ,, øjs altså ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.