Hvad er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2011

***S***

Hej Piger!

Sidder og kigger på termometer til baby...

Men hvad er bedst, Øre eller numse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

TrineMine86

***S*** skriver:

Hej Piger!

som sygeplejerske, og da jeg har arbejdet på en børneafdeling i 6 måneder som studerende, så vil jeg sige numse

der skal ikke meget til før et øre termometer viser et forkert resultat, hvor imod numse termometer er til at stole på hver gang..

på afdelingen brugte man i hvert fald altid numse, pånær til de helt store børn, da de følte det meget ubehageligt..

Anmeld

15. august 2011

***S***

TrineMine86 skriver:

som sygeplejerske, og da jeg har arbejdet på en børneafdeling i 6 måneder som studerende, så vil jeg sige numse

der skal ikke meget til før et øre termometer viser et forkert resultat, hvor imod numse termometer er til at stole på hver gang..

på afdelingen brugte man i hvert fald altid numse, pånær til de helt store børn, da de følte det meget ubehageligt..

Okay, tak for dit svar!  Har os hørt bedst om numse, meen der er jo mange meninger.

Anmeld

15. august 2011

TrineMine86

***S*** skriver:

Okay, tak for dit svar!  Har os hørt bedst om numse, meen der er jo mange meninger.

ja det er der nemlig, men altså øre termoter er også præcise, men det kræver at de bliver brugt 100 procent korrekt og sidder 100 procent rigtig i øret, ellers er de ikke til at stole på..

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Som social og sundhedshjælper og mor vil jeg anbefale numsetermometere.

De måler mere præcist end et til øret eller panden. Vi har selv et til panden og det er totalt skod det siger stort set altid at Nicklas har 32 grader ja ikke lige frem feber, men måler man med numse kan han have 37-38-39-40 i feber.

Så numse her og det får lillesøster også (køber et til hver syntes ikke de skal dele

Anmeld

15. august 2011

***S***

Sanne og Nicklas skriver:

Som social og sundhedshjælper og mor vil jeg anbefale numsetermometere.

De måler mere præcist end et til øret eller panden. Vi har selv et til panden og det er totalt skod det siger stort set altid at Nicklas har 32 grader ja ikke lige frem feber, men måler man med numse kan han have 37-38-39-40 i feber.

Så numse her og det får lillesøster også (køber et til hver syntes ikke de skal dele

Tak for svar!

Numse termometer er her med købt!

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hej Piger!

Godt spørgsmål! OG fantastisk at jeg nu også kender svaret

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg vil bare komme med en overflødig tilslutning til anal-termometer! Det er bare mere præcist/nemt at bruge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.