Drenge mærketøj str 86 - billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.650 visninger
78 svar
0 synes godt om
15. august 2011

L.J.L

Alt i str 86. Spørg efter stand og pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

TineA

Pris for billede 1,2,3?

Anmeld

15. august 2011

L.J.L

W.. skriver:

Pris for billede 1,2,3?

hvad siger du til 150 inkl. porto?

Anmeld

15. august 2011

TineA

+ 13?

Anmeld

15. august 2011

L.J.L

W.. skriver:

+ 13?

180 inkl porto? for de 4 dele?

Anmeld

15. august 2011

Ryberg

Pris for de to?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

TineA

L.J.L skriver:

180 inkl porto? for de 4 dele?

Det vil jeg gerne give du bor på Nørrebro ikke? Så kunne jeg selv hente det - i aften/eftermiddag måske ?

Anmeld

15. august 2011

TineA

Forresten - hvordan er ESL blusen? Havde engang en der lignede den i str.50, som vi brugte til han var 4 mdr er den meget stor?

Anmeld

15. august 2011

L.J.L

W.. skriver:

Forresten - hvordan er ESL blusen? Havde engang en der lignede den i str.50, som vi brugte til han var 4 mdr er den meget stor?

Du må meget gerne komme og hente det på Nørrebro, det ville være dejligt nemt så kan du få det for 150,-

ESL den er rimelig alderssvarende vil jeg sige. Måske mere en 80-86, men den er ikke stor i str. Men du kan se den når du kommer jo. Er du interesseret i str 80 også? For han en del i str 80 der kommer på nu

Anmeld

15. august 2011

TineA

L.J.L skriver:

Du må meget gerne komme og hente det på Nørrebro, det ville være dejligt nemt så kan du få det for 150,-

ESL den er rimelig alderssvarende vil jeg sige. Måske mere en 80-86, men den er ikke stor i str. Men du kan se den når du kommer jo. Er du interesseret i str 80 også? For han en del i str 80 der kommer på nu

Smukt - kan du sende din adr i pb? jeg nupper ESL-blusen med! Str.80 er den unge mand snart ved at vokse ud af, så jeg vil hellere købe str.86, så har han noget at vokse i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.