Så er det lige om lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til tidlig scanning. Glæder mig helt vildt men er også lidt bange for der ingen hjerteblink er...Hvor tidligt har i set hjerte blink??Bliver også spændende at se om der er 1 eller 2 ikke at jeg for venter der er mere end 1:-)Er i dag 6+0 henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Lucas og Mathilde <3

held og lykke men min datter, var jeg til skanning i uge 7 eller 8 og der kunne vi godt se det! (:. glæder mig til opdate

Anmeld

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg skal til tidlig scanning. Glæder mig helt vildt men er også lidt bange for der ingen hjerteblink er...Hvor tidligt har i set hjerte blink??Bliver også spændende at se om der er 1 eller 2 ikke at jeg for venter der er mere end 1:-)Er i dag 6+0 henne

Du skal ikke blive skuffet, hvis du ikke kan se hjerteblink i dag Jeg var afsted da jeg var 7+0 ca., og der sagde scanningsdamen, at var jeg kommet bare et par dage før, havde der ikke været hjerteblink at se endnu, for hun kunne se og måle, at hjertet ikke havde slået så længe. Så nogen gange kan man godt se hjerteblink 6+0, andre gange ikke Du kan ikke eventuelt vente en uge eller to mere, eller?

Men ja, det kan sagtens ske du kan se hjerteblink, bare du ikke går helt i panik hvis du ikke kan! Held og lykke

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

15. august 2011

Nimbus1984

Held og lykke

Du er heldig, jeg skal først til tidlig scanning den 5 september hvor jeg er 7+6, der er lang tid til.

Men selvfølgelig ser det fint ud hos dig i dag, husk lige update om der er en eller to

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg været til scanning. Desværre alt for tidligt så kunne ingenting se. Har fået ny tid om 1 uge igen

Anmeld

15. august 2011

Nimbus1984

Æv at du ikke kunne se noget, men mon ikke der viser sig noget i næste uge så. Krydser da bare fingre indtil næste uge så

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ih det bliver spændende... Held og lykke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.