Taaak allesammen. Jeg havde en dejlig dag!!! Casper havde listet sig ud i haven om morgenen og hejst flaget for mig. Vi havde aftalt at jeg først skulle have gave om aftenen så vi ikke skulle vække Carla inden han kørte (5.30).
Ude på mit arbejde gav jeg kage og de gav øreringe
De er bare fine!!! Og ungerne var så søde! Selv en af de lidt rå drenge var forbi og ønske mig tillykke. Det gik lige i 
Da jeg kom hjem havde vi dog lidt travlt. Det var lidt ærgerligt. Casper havde lavet maden klar til jeg kom hjem og mens vi spiste var der to der ringede for at sige tillykke. Det var super dejligt, men jeg fik jo så ikke snakket så meget med Carla og Casper. Men jeg fik da min gave.... He he... Jeg fik et gavekort til Tryde Andres som jeg glæder mig helt vildt til at bruge. Jeg havde sagt til Casper at jeg ønskede mig bh'er men at han ikke skulle købe en, bare give mig et gavekort, for jeg ved sgu ikke engang selv hvilken størrelse jeg skal have fat i!
Da vi havde spist skulle jeg lige bikse en lagkage sammen mens Casper fik Carla i nattøjet. Så fik vi besøg af min mor og hendes kæreste. Det var rigtig hyggeligt. Da de gik 21.30 var vi så trætte at vi gik i seng og jeg måtte undvære at få fødselsdags-sex
Anmeld