Tror i mit barn kan få lov at sove indenfor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Mor1012

min datter sover altid indefor i sin seng.. ( hun har bare ikke kunnet LI en barnevogn

tror i hun må sove indenfor med de andre børn evt i dagplejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Fam. Madsen

Emilie2010 skriver:

min datter sover altid indefor i sin seng.. ( hun har bare ikke kunnet LI en barnevogn

tror i hun må sove indenfor med de andre børn evt i dagplejen

det tror jeg da helt sikkeret når det er det hun er vand til. og hvis hun nemmes falder i søvn indenfor. 

der er jo ikke nogen der gider og rande ud til et barn hver 3 min. hvis man kan ligge det indenfor og det sover efter 5 min

Anmeld

15. august 2011

Mor1012

Fam. Madsen skriver:

det tror jeg da helt sikkeret når det er det hun er vand til. og hvis hun nemmes falder i søvn indenfor. 

der er jo ikke nogen der gider og rande ud til et barn hver 3 min. hvis man kan ligge det indenfor og det sover efter 5 min

Håber det kan man jo næsten heller ikk sige nej til ?

Anmeld

15. august 2011

Fam. Madsen

Emilie2010 skriver:

Håber det kan man jo næsten heller ikk sige nej til ?

nej ikke når hun er vandtil det andet hjemmefra... en dagplejer er jo et sted som skal lige det der hjemme mest muligt

Anmeld

15. august 2011

1012lmp

Ja det tror jeg da nok hun skal få lov til hvis dagplejen har mulighed for det Der hvor Tobias gik i DP var der en af de andre børn der i hvert fald sov indenfor

Anmeld

15. august 2011

Nalle

Vores søn sover tit indenfor i VS, netop fordi han aldrig rigtigt har været vantil at sove ude

Anmeld

15. august 2011

lassemor07

Det tror jeg godt hun kan :-) lasse begyndte af sove inden for efter et halv år i dp fordi han lå så uroligt så han ikke kunne havde barnevogn selen på :-) først sov han i weekend seng og da han begyndte og kravle ud af den fik han en madses på gulvet :-)

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

en dreng på 20 mdr hos serinas dp sover indenfor ... det gør han hjemme, men har ikke altid gjort det ... de begyndte på det da hans mor begyndte at cykle med 2 børn i cykeltrailer .... hos vores dp er der ikke mulighed for at lade barnevognen stå hele ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.