Flytter fra Norge til Odense i august. Termin i november.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2011

Teckla

Hei 

Jeg flytter fra Norge til Odense med min lille familie i slutten av august. Jeg har en nydelig liten Jakob på 2,5 år & venter en liten pike i november. Det hadde vært veldig koselig å komme i kontakt med andre mødre som også venter barn på slutten av året : ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Ønskeønskeønskebarn

Vilja skriver:

Hei 

Jeg flytter fra Norge til Odense med min lille familie i slutten av august. Jeg har en nydelig liten Jakob på 2,5 år & venter en liten pike i november. Det hadde vært veldig koselig å komme i kontakt med andre mødre som også venter barn på slutten av året : ) 

Hejsa,

og velkommen til Jeg bor mellem kolding og esbjerg, en lille time fra dig jeg venter vores f'rste barn med termin 4. november. Vi ved det bliver en lille dreng og vi gløder os. Hvordan kan det være i flytter til odense hvis jeg må være så fræk at spørge?

kram fra mig

Anmeld

24. august 2011

Teckla

Hei hei

Og takk for svar. Vi er midt i flyttingen, så beklager at svaret kommer sent. Vi flytter fordi min mann skal studere medisin. Og forhåpentligvis skal jeg studere psykologi til neste høst, om jeg får overført mitt studium fra Norge.

Forsøker å bli kjent med Odense by. Vi koser oss forleøpig : )

Mye å sette meg inn i den kommende tiden.

Tar en dag av gangen : )

Anmeld

30. august 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej igen...

Jamen der er jo nok at se til hele tiden  så... det har vi også herhjemme... Det bliver da spændende med studierne så... og om i kan lide at bo her i Danmrk, selvom det nok ikke er voldsomt meget anderledes end Norge... Ja det er nok en god ide at tage en dag af gangen, nu der er så meget at sætte sig ind i andet kan man ikke rigtig gøre...

Hvornår var det du havde termin??

knus

Anmeld

30. august 2011

Teckla

Hei igjen : )

Ja, det er travle dager med å komme i orden her i vår nye leilighet. Og sykdom på toppen av det : ) Men oppi alt trives vi allerede godt. Deilig med mye økologisk mat og koselige omgivelser. Tror nok det skal bli veldig fint å være her.

Min termin er 15 november! 2, 5 måned igjen : ) Vi gleder oss veldig : )

Når var din termin igjen? Håper alt er godt med maven- og mamman til maven ; )

Gode tanker!

Anmeld

6. september 2011

Ønskeønskeønskebarn

Vilja skriver:

Hei igjen : )

Ja, det er travle dager med å komme i orden her i vår nye leilighet. Og sykdom på toppen av det : ) Men oppi alt trives vi allerede godt. Deilig med mye økologisk mat og koselige omgivelser. Tror nok det skal bli veldig fint å være her.

Min termin er 15 november! 2, 5 måned igjen : ) Vi gleder oss veldig : )

Når var din termin igjen? Håper alt er godt med maven- og mamman til maven ; )

Gode tanker!

Heii heii

Alt går over stok og sten her, der er fart på... Ja der er jo nok at se til med en ny lejlighed, og da rigtig rigtig træls med en omgang sygdom oveni... håber i efterhånden er ved at komme ovenpå igen...

Vi har det alle godt herhjemme, jeg synes det er svært at vente på at se ham efterhånden Han er en sor baby, så han trives fint i sin babyhule... Vi har termin 4. november, så ua der ikke længe igen...

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.