Der er noget under opsejling her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Mira0911

Har haft snydeveer en periode ikke regelmæssige eller noget... Og heller ikke plukkeveer, for maven har ikke været hård når jeg har mærket og haft veerne... 

Idag har jeg dælme har nogle vestorme som så har aftaget et par timer og kommet igen... Men bestemt ikke noget som er regelmæssigt på nogen tidspunkter... 

Så ligger i sengen det meste af tiden, for gå, der ligner jeg et eller andet man kan stille spørgsmålstegn ved... Fnis... 

Det var lige lidt herfra... PS. Er ikke bekymret nok endnu til at ringe til fødegangen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Har haft snydeveer en periode ikke regelmæssige eller noget... Og heller ikke plukkeveer, for maven har ikke været hård når jeg har mærket og haft veerne... 

Idag har jeg dælme har nogle vestorme som så har aftaget et par timer og kommet igen... Men bestemt ikke noget som er regelmæssigt på nogen tidspunkter... 

Så ligger i sengen det meste af tiden, for gå, der ligner jeg et eller andet man kan stille spørgsmålstegn ved... Fnis... 

Det var lige lidt herfra... PS. Er ikke bekymret nok endnu til at ringe til fødegangen... 

hold da op.. ihh det er lidt spændende hvad det ender med  fødte du før tid med den første også??

Anmeld

14. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

hold da op.. ihh det er lidt spændende hvad det ender med  fødte du før tid med den første også??

Med den første gik jeg lige præcis 14 dage over tid... Så ja det er noget spændende det her... 

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Velkommen til min verden søde. Sådna har mine sidste 3-4uger været.

Igår fik jeg lige pludselig også rigtig underlig mave sådan maven krampe agtig og de kom ret tit syntes jeg (hver 10 min).

Skal heldigvis til læge i dag så må jeg jo lige forhører mig for nej hvor gør de bare ondt.

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Og, det er jo bare alt for spændende!!! krydser fingre for at de snart vil noget præcist, de der veer

Anmeld

15. august 2011

ønskeprinsesse2011

uha hvor er det spændende..

her har jeg os de vildeste plukveer og nogen gange er jeg i tvivl om det er plukveer eller milde veer. nogen gange er de regelmæssige og andre gange ikke. men de er der hele tiden

Anmeld

15. august 2011

***S***

Uuuhh, hvor er det spændende!

Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Velkommen til min verden søde. Sådna har mine sidste 3-4uger været.

Igår fik jeg lige pludselig også rigtig underlig mave sådan maven krampe agtig og de kom ret tit syntes jeg (hver 10 min).

Skal heldigvis til læge i dag så må jeg jo lige forhører mig for nej hvor gør de bare ondt.

Havde ikke lige regnet med at jeg skulle døje med det nu... Jeg ser tiden an... Har da fået noget søvn i nat... 

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

***S*** skriver:

Uuuhh, hvor er det spændende!

Glæder mig til at høre mere.

Det er stadig det samme... Fik tilgengæld sovet noget i nat... 

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Havde ikke lige regnet med at jeg skulle døje med det nu... Jeg ser tiden an... Har da fået noget søvn i nat... 

ja der er jo heller ikke så meget andet at gøre søde, hun skal nok sætte skub i tingene når hun vil ud.

nu vil jeg tage på og få tjekket lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.