Jeg blir sindsyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Silja&Noam

Jeg er altid dårlig og ALTID sulten... virkelig dårlig kompi... Det er værst om aftenen og når jeg ligger ned. Så er det som om det hele prøver at komme ud. Er bare så sulten... Hvordan har i det sådan generelt, nu vi er kommet lidt længere hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

LotteN

uha jeg kender godt det med at være dårlig
MIn graviditet med Lærke havde jeg ingen gener overhovedet og denne her har jeg bare så meget kvalme - faktisk kastede jeg op fra i går eftermiddags og indtil jeg gik i seng - intet ville blive nede - så er der skisme langt igen.
Men læge rådede mig til pirators, det skulle virke mod kvalmen - så det er da et forsøg værd

Anmeld

15. august 2011

Silja&Noam

LotteN skriver:

uha jeg kender godt det med at være dårlig
MIn graviditet med Lærke havde jeg ingen gener overhovedet og denne her har jeg bare så meget kvalme - faktisk kastede jeg op fra i går eftermiddags og indtil jeg gik i seng - intet ville blive nede - så er der skisme langt igen.
Men læge rådede mig til pirators, det skulle virke mod kvalmen - så det er da et forsøg værd

Puhaa det er frygteligt.. Jeg var os meget syg sidst. Stort set hele graviditeten.. Håber virkelig ik det blir sådan igen. Håber for dig at du får det bedre så, og tror da jeg vil prøve lakridserne så

Anmeld

15. august 2011

LotteN

SiljasMoar skriver:

Puhaa det er frygteligt.. Jeg var os meget syg sidst. Stort set hele graviditeten.. Håber virkelig ik det blir sådan igen. Håber for dig at du får det bedre så, og tror da jeg vil prøve lakridserne så

jeg har godt nok aldrig hørt den med lakridserne - den var ny. men man bliver jo helt desperart for at prøve et eller andet så man kan undgå kvalmerne...

Anmeld

15. august 2011

micho

go aften til jer... puha det er min første graviditet... og jeg har os kvalme, men mit råd til jer er prøv med sodavands is... filur er jeg på og det hjælper meget... troede faktisk ikk at man som gravid måtte spise lakrids- det har jeg da læst et sted, i hvert fald ikk mere end 100 g om ugen... men hvis din læge har sagt det

ellers held og lykke med jeres kvalme

Anmeld

16. august 2011

Silja&Noam

micho skriver:

go aften til jer... puha det er min første graviditet... og jeg har os kvalme, men mit råd til jer er prøv med sodavands is... filur er jeg på og det hjælper meget... troede faktisk ikk at man som gravid måtte spise lakrids- det har jeg da læst et sted, i hvert fald ikk mere end 100 g om ugen... men hvis din læge har sagt det

ellers held og lykke med jeres kvalme

Sodavandsis hjalp på mig sidst så det vil jeg prøve igen tror umiddelbart heller ik lakridserne alligevel er så gode da jeg får halsbrand a dem.. Kom endeli med flere fif alle sammen

Anmeld

17. august 2011

Babylil

Ihh, kan høre at jeg er heldigt sluppet. Er nu i uge 10 + 2 og har slet ikke kastet op en eneste gang. Har haft en lille smule kvalme, men det har ikke været noget bemærkelsesværdigt. Mine madvaner er dog meget uberegnelige. Den ene dag elsker jeg noget mad og den anden dag hader jeg det Så er det ikke nemt at købe ind hehe.
Ellers døjer jeg med træthed, er virkelig virkelig træt. Kunne sove døgnet rundt. Tager jern og spiser sundt, men ved ikke, hvad jeg ellers kan gøre for ikke at være så træt  

Anmeld

17. august 2011

<3

Ja har også haft kvalme, min er heldigvis ved at forsvinde Dejligt.

Her hjalp skorper og hvile helt vildt. Jeg kunne stå og kalde på Ulrik og så lagde jeg mig ned og vupti var jeg fin for mig hang træthed og kvalme meget sammen.

Pas på med salmiaklakrids og meget søde ting - de kan nemlig godt give halsbrand og så er man lige vidt.

Jeg er bare glad for at det har aftaget sig MEGET

Er dog stadig træt men slet ikke slemt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.