ny herinde... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Louise-mortil2

Hej alle sammen..

VIlle lige hilse på, jeg er ny herinde og hedder Louise.. Jeg har en søn på 17 mdr og venter en prinsesse til februar..

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Diana...

Hej og velkommen til

Håber du bliver glad for at være her inde.
Man bliver lidt afhængig af siden

Knus Diana 35+3

Anmeld

7. januar 2009

MizzEva

Hej allesammen..
Jeg er også ny herinde..
Jeg har Lukaz på 2 år og venter lillesøster om en lille måneds tid.

Knus Eva 35+6

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

Velkommen til dig os

Knus Diana

Anmeld

15. januar 2009

Juniors mor

Jeg har heller ikke været her så meget, men nu nærmer tiden sig jo!! Jeg har termin d.23 feb og vi venter en dreng. Har i forvejen en datter fra juli 07.

Knus, Helle

Anmeld

16. januar 2009

Diana...

Juniors mor skriver:

Jeg har heller ikke været her så meget, men nu nærmer tiden sig jo!! Jeg har termin d.23 feb og vi venter en dreng. Har i forvejen en datter fra juli 07.

Knus, Helle

Hvad siger din lille pige til at skulle være storesøster?

Knus Diana

Anmeld

19. januar 2009

Juniors mor

Diana/Claus skriver:

Hvad siger din lille pige til at skulle være storesøster?

Knus Diana

Tjaaaa hun siger jo ikke så meget - dels fordi hun ikke snakker i sætninger endnu og dels fordi jeg slet ikke tror hun forstår, hvad der skal til at ske. Vi prøver at fortælle hende, at der er en baby i mors mave,og vi læser/kigger bøger om babyer, men jeg er meget spændt på at se hvordan hun reagerer når han er her. Håber det hele kommer til at gå uden alt for store problemer for hende

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

Juniors mor skriver:

Tjaaaa hun siger jo ikke så meget - dels fordi hun ikke snakker i sætninger endnu og dels fordi jeg slet ikke tror hun forstår, hvad der skal til at ske. Vi prøver at fortælle hende, at der er en baby i mors mave,og vi læser/kigger bøger om babyer, men jeg er meget spændt på at se hvordan hun reagerer når han er her. Håber det hele kommer til at gå uden alt for store problemer for hende

Nåå ja nu var jeg ikke lige inde og kikke hvor gammel hun er ja så blever der jo ikke sagt så meget.
De kan jo få rigtig meget glæde af hinanden så tror det kommer ti at gå godt, men hvad ved jeg det jo min den første men jeg hørt flere gange at når der ikke er så mange hår mellem dem får de meget glæde af hinanden Hvornår er du sat til?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.